.

Ahad, 25 Februari 2018

SERANGKAP PANTUN






SERANGKAP 

PANTUN
serangkap pantun untuk tt 

Kalau ada jarum yg patah, 
jangan di simpan didalam bonet depan,
 ekonomi malaysia sudahlah parah,
 Ayuh kita undi parti pakatan Harapan 

on BACA SEKALI LAGI 
- PROJEK JARUM
Publish | Delete | Spam
Anonymous Anonymous
on 2/25/18





---------------------

INI DIA AMOI CUN







AMOI CUN
Wei hisham mana gambar amoi cun 2 pagi baru balik dari kelab tu wei!! Gambar hanjing kau buat apa cess! 
on PROJEK JARUM
Anonymous
on 2/24/18


TANGKAP BASAH
Kahkahkah tt kena cekup dalam kereta tepi jalan gelap pukul 1 pagi berduaan kahkahkah nasib baik pak polisi bukan pak aji yang cekup kalau tak sivarasa kena bangun tidur datang bayar ikat jamin kau kena tangkap basah jakim kahkahkah on PROJEK JARUM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/24/18






----------------------

TAK PELU MAKAN CABAI









TAK PERLU CABAI
Itulah dari dulu aku dah cakap, orang tua ni racist. Dah lama dia mengutuk kaum lebai, kaum felda, kaum rempit, kaum gedempol, kaum badak, kaum gagak, dan dan.. 

MAKAN CIBAI

Kadang-kadang aku rasa nak piat telinga orang tua ni tarik dari jelebu sampai ke kuala pilah dah tu biarkan dia kena sondol dengan kambing kampung luar sekolah sains tu biar dia rasa macamana kaum lain rasa pedas makan cili on
ARAB SAUDI MASUK OLIMPIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/24/18



-----------------

GUNA SKYPE







GUNA SKYPE
kepinding cari mangso tido.. Tu apa? Perogol bersiri ke? Ataupun monster dalam almari? Tapi abang hisham, lain kali nak sembang dengan kawan waktu dah jauh malam, sila guna Skype ye, free jer. Ini kan zaman teknologi komunikasi canggih ;) 
on JANGAN MERAYAU MALAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/24/18






----------------------

SIAPA PUNYA JARUM?






SIAPA PUNYA

Kenapa Tukaq Tiub tk bilang itu jarum sapa punya!! Hehehr on 
BACA SEKALI LAGI - 
PROJEK JARUM
Publish | Delete | Spam
pok amid littor
on 2/24/18



-----------------

LETAK DAUN KETUM







 DAUN KETUM

den ghaso polis bertigo tu nak ajak ekau minum kupi sambil bantai najib atau mak badak . tapi ekau yo jual mahal. itu punco ops jarum kono kek ekau tu. nasib ekau dio tak lotak daun ketum. on JANGAN MERAYAU MALAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/24/18




----------------