.

Isnin, 1 Mei 2017

PUTUS HUBUNGAN DENGAN PKR






SANDIWARA

MUKTAMAR

Usul putus tahaluf siyasi diterima sebulat suara

ALOR SETAR - Semua perwakilan sebulat suara menyokong usul memutuskan tahaluf siyasi bersama PKR, selepas usul itu dibentangkan wakil Dewan Ulamak Pas Pusat, Zulkifli Ismail.

Sebaik perbahasan Ketua Pemuda Pas Kelantan, Ahmad Fadhli Shaari selesai, Pengerusi Tetap Muktamar, Hussin Ismail bertanya kepada perwakilan dan kesemuanya bangun menyatakan sokongan dengan melaungkan, ‘setuju’ beramai-ramai.

Bagaimanapun, Zulkifli bersetuju mandat membuat penilaian terhadap tahaluf mestilah diputuskan Majlis Syura Ulamak.

“Keputusan muktamad tertakluk kepada keputusan Majlis Syura Ulamak menurut peruntukan perlembagaan Pas. Apa sahaja keputusan akan dipatuhi,” katanya.


MAJLIS SYURA

AKAN KELUAR

HADIS DAN AYAT

UNTUK TERUS

BERSAMA PKR

LU TAK CAYA

FULUS LEBIH

POWER DARI

IMAN

LU TUNGGU

LU LIHAT NANTI

---------------

ISLAM JENIS APA





ISLAM JENIS PAS
bila pulau piang banjir, parti islam kata itu tuhan bayar cash. bila tempat2 lain yg ditadbir oleh pemimpin PH dilanda malapetaka, pas kata itu balasan tuhan, dilaknat allah. nampaknya rahmat allah ni terpilih pada org pas sahaja, benarkah begitu? islam jenis apa yg dibawa pas ni?? pas ni nak bagitau bahawa allah tu milik eksklusif org pas saja ke?? kalau mcm tu memang jelas parti ni mmg sesat dan bawa ajaran agama yg sesat. on HANYA UJIAN
Anonymous
on 4/30/17


ORANG LAIN BEWAK JEBON
Haha.. mmg ginilah perangai melayu haramjadah. Bila kene atas batang hidung sendiri, sumer lunak2 ja sembang. Kalo kene kat org lain, dgn biawak jebon sumer ada. Beratus tahun dah melayu begini. Bila la perangai haramjadah ni akan berubah??? X reti nak sedar diri lagi ka?? on HANYA UJIAN
Anonymous
on 4/30/17


UJIAN BELUM PEREKSA
Memang itu cuma ujian je, belum peperiksaan lagi. Dalam bi itu cuma test, belum lagi tahap exam. Kecik je tu, bukan besar. Ujian cuma kemah runtuh, kerusi terbang, orang cedera patah, kereta kecik, van dan lori je kena hempap. Itu semua takde hal bah itu. Kalau besar tahap menggigil kena tobat time tu gak cari sejadah, yang kena hempap atau terbang adalah deretan q7, vellfire, mini cooper, dan berbagai lagi kereta mewah, itu baru besaaar punya lagi menakutkan beb! on HANYA UJIAN
Anonymous
on 4/30/17





------------

CADANGAN PALING LAWAK



CADANGAN PALING LAWAK
Ini cadangan yg paling lawak dari perwakilan pas yg pernah aku dengar. Cadangan tu pulak datang dari perwakilan johor, aku rasa dia ni layak jadi joker of the year. Org angkuh mcm hadi tak layak jadi penasihat agong, dia cuma layak jadi penasihat rosmah saja, dia boleh nasihatkan rosmah supaya jgn pakai baju biru nanti nampak mcm doraemon 
atau dia boleh cuba nasihat rosmah utk kurangkan makan nasik supaya berat badan menurun dan selim melim mcm ziana zain. Atau dia boleh nasihatkan rosmah supaya bersedia untuk dimadu kerana suami rosmah suka main lubang belakang tapi rosmah tak boleh tunaikan permintaan tu. on
 TAK PERLU JADI PUNAHSEHAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/30/17





---------------

KENAPA DI KAWASAN MUKTAMAR




KENAPA DI KAWASAN 
MUKTAMAR
Dua tiga mlm ni mmg hujan disertai guruh berkait mengait di tempat aku (jauh ke selatan alor setar). Tanda2 ribut pun mungkin boleh jd. Tapi knp di kawasan muktamar pas yg diserangnya? Urmm.... on 
RIBUT BUKAN TANDA APA APA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/30/17

-------------

SELAMAT HARI BURUH









SELAMAT

MENYAMBUT

HARI BURUH


RAKYAT 

TERTINDAS

BERSATULAH



---------------

Ahad, 30 April 2017

HANYA UJIAN





BETUL 

SOKONG

SETUJU

Kejadian ribut hanya ujian ALLAH SWT
ALOR SETAR - Timbalan Presiden Pas, Tuan Haji Ibrahim Tuan Man meminta semua pihak agar tidak membuat spekulasi kononnya kejadian ribut di Kompleks Pas Kedah yang menjadi venue Muktamar Pas ke-63 sebagai bala.

Sebaliknya, kata beliau kejadian itu hanyalah satu ujian daripada ALLAH SWT dan  berada di luar kawalan manusia.

BUKAN BALA

BALA HANYA

JATUH PADA

AMANAH

PKR ATAU DAP

KEPADA PAS

IANYA HANYA

UJIAN SAJA

----------------