.

Ahad, 8 Januari 2017

NAJIB KE SUNGAI BULUH





NAJIB & KELUARGA KE SUNGAI BULUH
Satu perbezaan BESAR. Klu dulu penjajah dtg tanpa diundang, kemudian diperdayakan org tempatan. Skrg, najib yg pergi ke China dan buat jualan murah semata2 krn nak selamatkan diri dan keluarga drp dihantar ke sg buloh resort on MALAYSIA TERGADAI PADA CHINA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/7/17



-----------

KENAPA MUKA TUAN HAJI INI DISOROKKAN






KENAPA

SOROKKAN

MUKA PAK AJI

INI?

DIA TELAH

BERUMRAH

BERKALI KALI

Rasuah: SPRM rampas wang tunai RM550 ribu di rumah KSU

KSU dan kedua-dua anaknya itu ditahan reman tujuh hari bermula semalam sehingga 11 Jan bagi membantu siasatan menyalahgunakan kuasa jawatan dan kedudukannya untuk menerima rasuah
Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) merampas wang tunai bernilai kira-kira RM550,000 di rumah Ketua Setiausaha (KSU) Kementerian Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah (KKLW) semalam.
Menurut sumber SPRM, wang tunai yang dirampas di rumah  Tuan Haji Mohd Arif Ab Rahman itu merupakan mata wang asing British Pound, Euro dan Dolar Singapura.
"Wang tersebut telah disembunyikan oleh
salah seorang anak suspek di dalam rumahnya di USJ, Subang Jaya.
"Kita telah merakamkan percakapan anak suspek tersebut yang berusia dalam lingkungan 20-an untuk membantu siasatan," katanya kepada Bernama hari ini.
Sementara itu, Timbalan Ketua Pesuruhjaya (Operasi) SPRM Tuan Haji Azam Baki ketika dihubungi mengesahkan rampasan wang tunai itu tetapi enggan mengulas lanjut berhubung siasatan kes tersebut.
Tiada tangkapan baharu berhubung kes itu setakat ini.
Wang tunai dan jongkong emas bernilai lebih RM5 juta telah dirampas dan disita setakat ini oleh SPRM, susulan penahanan Mohd Arif, 59, di kediamannya di USJ, Subang Jaya, dekat sini pada Rabu manakala dua anak lelakinya yang berusia 29 dan 34 tahun ditahan semasa diambil keterangan di ibu pejabat SPRM pada Rabu.
KSU dan kedua-dua anaknya itu ditahan reman tujuh hari bermula semalam sehingga 11 Jan bagi membantu

INI KAH DIA

MUKA PAK AJI

YANG KERAP

KE UMRAH ITU?

















---------------

BARU PERUTUSAN BELUM LAGI AMANAT






INI HANYA

PERUTUSAN

BELUM LAGI

AMANAT










































------------

ARAB SAUDI KAKI PUTAR ALAM




CUBA TONTON
Cuba tontonw film A hologram to the King (of Saud) lakonan aktor Tom Hanks. Film ni tidak ditayangkan di Msia, di Jerman boleh ditontowi on BANGSA SAUDI SUCI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/8/17




--------------

AMERIKA MULA MENGUNDUR





AMERIKA MULA

MENGUNDUR

TANDA TANDA

AMERIKA 

MAKIN LEMAH


End of the US Empirre: Russian Warships Just Arrived in the Philipines
By Darius Shahtahmasebi
January 06, 2017 "Information Clearing House" - "ANTIMEDIA" - Notable American foreign policy critic and linguist, Professor Noam Chomsky, has stated numerous times that the United States’ power has steadily been declining since the end of World War II. As Chomsky notes, in 1945, the United States had “literally half the world’s wealth, incredible security, controlled the entire Western Hemisphere, both oceans, [and[ the opposite sides of both oceans.”

In that context – and in the context of the United States waging war in multiple countries across the globe with the most advanced military technology in the world – it is hard to understand how this has happened. But Chomsky is not wrong.


‘Dock here anytime’: Duterte visits Russian destroyer, wants Moscow to be ally & protector

Philippines President Rodrigo Duterte visited the Russian warship Admiral Tributs, one of two currently docked in Manila. The move is another sign of warming relations amid the Philippines’ spat with decades-long ally, the US.
Duterte boarded the ship Friday afternoon, where he was welcomed by the Russian Navy and Ambassador Igor Khovaev.
“We welcome our Russian friends. Anytime you want to dock here for anything, for play, for replenish supplies or maybe our ally to protect us,” Duterte said as cited by Reut



----------------

BANGSA SAUDI SUCI





BANGSA SAUDI SUCI
bangsa yg suci itu adalah bangsa saudi. saudi dipilih allah taala utk menguasai segala kurniaan allah, dari telaga zam2 sampai ke telaga minyak bantuan dari tentera british termasuk menjadi imam besar kpd dua penganut sunni dan syiah..

bangsa selain dari saudi adalah bangsa miskin malang atau hamba abdi yg diturunkan allah utk membantu bangsa saudi..kalo sifar rasisma menang lagu jalanan, kalo malaysia bebas rasis, agak2 ulama nak jual apa?

ada 70 peratus ghu dari kelantan menginap di badan gomen..kita biasa lihat puak2 kelate ini lebih sifat kekitaan, sifat kepuakkan sama macam saudi atau sifat kepuakkan arab..kalo sifar rasisma, umno tak untung jual melayu dan tak untung jual tanah melayu..najib bukan melayu, najib adalah bugis..

najib bole balik makassar atau bole duduk di genting..zahid hamidi adalah jawa malah mengaku aceh...namun aceh tak pernah suka kan jawa..dan jawa tak pernah suka sesapa selain jawa jadi pemerintah.. on KESAH ANAK DARA BENGGALI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/7/17





----------------

SABAH OOO SABAH YANG DIHINA







APAKAH

HINA YANG

PALING HINA?

NGO kaitkan pembalakan haram dengan Ketua Menteri Sabah

08 Januari 2017
"Kami turun padang dan lihat depan mata kami sendiri. Untuk pengetahuan Tuan Haji Musa Aman, ini adalah kawasan hutan simpan di Tawau Sabah yang dibuka secara haram tanpa permit dan lesen sehingga hari ini," kata Gerakan Anak Muda Selamatkan Sabah Jufazli Shi Ahmad.
INDIA DIJAJAH

BRITISH OKLAH

TUNIS DIJAJAH

OLEH FRANCE

KIRA OK LAH

TANAH MELAYU

DIJAJAH OLEH

BRITISH

KITA OKLAA

SEMUA DIJAJAH

OLEH NEGARA

YANG MAJU

TINGGI BUDAYA

TINGGI ILMUAN

TAPI AMAT HINA

BAGI SABAH

BILA DIJAJAH

OLEH BANI

KETUANAN 

MELAYU YANG

CEKAI TAK ADA

BUDAYA TAK

ADA INTELEK


------------------

KESAH BUDAK ITAM



KESAH BUDAK ITAM
Aku simpati ngan Ziana tu. Ziana cam kita semua, berkasta rendah .. bila masa boleh dikorbankan. Ziana mungkin telah menjadi korban rakus nafsu binatang yang mementing pancutan kontol sendiri 

.. dah pancut baru rasa tenang .. baru boleh dapat idea, atur strategi lahap duit rakyat. Aku harap Ziana bersabar .. aku pon minta tulong TT untuk lebih adil .. anak2 sedang memerhatikan gambar ibunye .. dan semakin faham apa yg diceritakan? on CADANGAN UNTUK FELDA
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 1/7/17






------------------

MELAYAU KAH KELING INI?





SOALAN



‘Boleh guna BR1M beli Proton Iriz jadi pemandu Uber’


SOALAN YANG

SATU DUNIA 

NAK TAHU

BUKAN CUKUP

ATAU TIDAK

DUIT BRIM

DUNIA NAK

TAHU KELING

INI MELAYU KE?

MUKA MACAM

KELING - MACAM

MANA JADI

MELAYU

INI PERSOALAN

AKIDAH

BANI MELAYU

YANG WAJIB

DIJAWAB




----------------

BANTU BANJIR BUKAN SUNNAH NABI








BUKAN SUNNAH NABI
Tulong mangsa banjir bukan kerja sunnah sebab Tanah Arab jarang banjir koreng kontang jo .. tu sobab Lobai Sotong buek dek je .. kok tolong pon takdo pahalo. on MANA NAJIB KETIKA BANJIR
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 1/7/17





---------------

PENGERUSI BARU FELDA







PENGERUSI FELDA BARU
Kalau George Soros jd pengerusi Felda, aku comfirm, sure naik punya saham tu. Tapi kalau penyamun tarbus juga yg dilantik jadi pengerusi, saham akan terus merudum. on SENIN INI - NAIK ATAU TURUN SAHAM FELDA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/7/17





---------------