Khamis, 18 Mei 2017

ZAHID AKAN DICANTAS




ZAHID AKAN DICANTAS
Doa orang2 umno ketika ini: Maslan - moga najib masih ingat gpa aku 3.85 jadi dia pilih aku sebagai winnable candidate, menang nanti ada elaun mp, tak perlu aku goreng nasi lagi, amin. Bung - moga aku terus menang jadi mp malah jadi pengerusi lebih banyak syarikat terutama glc dengan jumlah gaji dan elaun beratus ribu ringgit sebulan supaya senang aku tambah bini no.3 hehehe. 
Zahid - moga aku tak dicantas dari jawatan tpm, naya tengah ekonomi tak bagus ni, aku tak mau makan nasi goreng maslan dengan sayur kangkung najib! Hishamuddin - moga aku naik jadi tpm, ataupun pm terus! Najib - moga aku kekal pm, dapatkan duit dan projek berganda lebih banyak untuk rosmah dan anak dia, jadi rosmah sangat happy dengan aku, hinggakan dia bagi peluang aku dengan perempuan muda hehehe on 
CUBA FIKIRKAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/17/17





----------------

1 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Permaisuri losimah-semoga Bini aku kekal pm.buli buat plastic free.moga Aku muda selalu supaya Bini Aku ni tak kencing merata...Payah nak Cari mercun...kakkakakakaa