Selasa, 16 Mei 2017

INI PANTUN NYA






INI PANTUNNYA
Tt, sempena bulan may yang bahgia, aku deklamasikan khas untuk tuan penasehat ulamak sedunia haha, pantun trademark yang dah aku kerat begini: 
Baris sama hadapan, 
Kerusi sama empuk, 
Baju sama sedondon, 
Rambut sama putih, 
Mata sama berspek, 
Kita sama lawan pakatan, 
Amanah dan dap kita hempuk, 
Kita sama meluat kat katun, Mu bagi aku banyok pitih, Aku bagi mu banyok respek. *nota: walaupun ini pantun trademark, tapi aku bagi kebenaran sesiapa dari pakatan atau penyokong pakatan yang nak medeklamasikannya dengan syarat jangan ubah satu huruf pun, dan kabor kat pendengar yang ini ciptaan aku dalam ruangan komen tt, terimakasih, semoga pru14 kali ini bn akan kecundang secara hakiki. on 
APA KATA KDIR JASIN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/15/17





--------------

Tiada ulasan: