Jumaat, 24 Februari 2017

JAWAPAN UNTUK SURAT CARLOS SANTANA





RINDU ULAMAK ZUHUD
Urmm aku windu windu an dgn ulamak yg zuhud,.yg ada sekang bukan bertaraf ulamak,umarapun bukan,banyak yg menyesatkan,aku kurang sekang dgn bani Arab Saudi..banyak kebatilan yg berlalu Dan kebatilan bersifat keduniaan terkabur karana mekah. 

Mekah dipelihara olh para malaikat Dan kerajaan Arab Saudi mengambil kesempatan Dari itu..Dari sudut politicians..satu amalan yg jelek..bermuka2..bagi menjaga entity beraja..bagi menkaburi penduduk dunia... In situation ini juga berlaku di pantai Timur Malaysia ..sunguh x menyenagkan.. on SURAT DARI CARLOS SANTANA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/24/17




---------------

1 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

teringat kata kata peguam chengeh yg bela orang asli nu..rambut kuning langsat nu....aku islam...apahal aku nak ikut islam cara ko PAS...apa barang..bladi shit paking dog...ahhhhh...last tu aku tambah...hehehheeheh