Isnin, 23 Januari 2017

ZAKAT PADA DAPUR JALANAN




ZAKAT DIREK PADA DAPUR JALANAN
bro tt..kerana lu buat dapur jalanan la maka pihak zakat telah memberi kerja tambahan kpd staf2 ustaz2 ustazah2 agar mereka menghubungi org2 yg pernah zakat agar segera berzakat..

nampak sangat jamil khir org kedah dah takda duit utk main golf di tanah syurga sambil bini disebelah memegang payung syurga utk bidadari2 liuk lintuk utk suami tercinta...

gua sudah kuar duit dari tabung azeezz.. gua dah stop bayar zakat kpd lembaga, gua salur direct ke dapur jalanan..gua taknak g haji sb nanti gua terpalit duit haram 1mdb..rasuah 1mdb lebih bahaya dari makan babi..kren tumbang kat saudi dulu pun belum bayar lagi... on SILA KLIK IKLAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/22/1








-----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Wah TT, bangun awal hari ni? Solat Tahajjud ka? Lama TT x bangun awal.. mcm dulu2..