.

Rabu, 4 Januari 2017

TANGISAN ANAK BANGHSA MELIHAT NEGARA DIJUAL





TANGISAN

ANAK BANGSA

NEGARA DIJUAL

OLEH NAJIB

PADA CHINA



F.B


Sentap pagi rabu
Pangkalan TUDM Sungai Besi ditutup buat selama2nya berkuatkuasa hari ini....jual kat taikun China.
Lepas ni TUDM Butterworth pula...lepas ni apa lagi nak jual kat China...Tanjung Pagar dan Woodland dah pun jual, Aduh... begini akhir nya tanah tumpah darah ku.







-------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jgn kata itu ini dijual kpd china. Kata dgn jelas NAJIB JUAL HARTA NEGARA KPD CHINA supaya lebih ramai org melayu sedar drp tidor

Tanpa Nama berkata...

Tu lah kita ni tak ambik iktibar atau peringatan terperinci dari sejarah sendiri atau dari tunjuk ajar orang lama dulu. Hang tuah, tak kira la sejarah betul atau cerita dongeng, telah diriwayatkan meninggalkan wasiat ayat azimat: Takkan melayu hilang di dunia. Maka kita ni pun melompat melonjak gembira atau bingkas mengorak bunga silat bangga dengan kuasa kebal kita yang tak akan pupus. Tapi kita tak sedar dan tak memahami sepenuhnya kerana kesombongan kita mengelak dari meneliti katakunci - ayat hang tuah bukannya: takkan melayu, tanah melayu, kekuasaan melayu, kehormatan melayu dan kebebasan melayu, hilang di dunia.

Tanpa Nama berkata...

Bukan jual , tuh pelaburan masa depan lah....