.

Rabu, 4 Januari 2017

SPR KERJANYA IALAH MENIPU






LAHAP DEDAK
Melayu Melayu semua tuh Melayu mana takut tuhan pun Kalau takut tak LAHAP DEDAK lah Apa mau pusing pusing ???? on SATU INGATAN PADA PAKATAN HARAPAN
Anonymous
on 1/3/17

SIAPA KIRA UNDI
Kalau dah buat semua betul kat peringkat awal atau peringkat bawah, peringkat pertengahan, sampai lah ke penghujung pun, tapi tukang putus final paling terakhir kata no, maka takde la. 

Macam main bola la, goalkeeper bagus, defense bagus, midfield bagus, tapi kalau scorer tak dapat bolos, tak jugak menang. No prosecution means no case, Rahman tells Bahri Rahman Dahlan, terimokaseh bagitau yang obvious. 

Sekarang soalan berikutnya, kenapo macc yang buat siasatan menyeluruh kata ado kes dan rekomen dakwaan, tapi takdo pulak pendakwaan? Kenapo ya?? on SATU INGATAN PADA PAKATAN HARAPAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/3/17







----------

Tiada ulasan: