.

Isnin, 2 Januari 2017

SELAMAT TAHUN BARU





SELAMAT TAHUN BARU
selamat tahun baru sudah dekat itu PRU mcm mana mahu tahu semua jalan tampal baru selamat tahun baru najib cuti diawan biru agaknya kemana dia menuju kalau bukan negara kangaruu selamat tahun baru laki dio tumpang sesudu shoping golf 

dan tengok penyu mengistegram nak juga kita tahu selamat tahun baru sirul situ dia tak nak ke tahu mungkin dia dah penat membujuk rayu kura kura hijau makan dedak tauhu selamat tahun baru zahid tumbuk najib siku dua dua macam kutu kita picit je pakai kuku 

selamat tahun baru harga minyak pun jadi baru siang malam pegang batu sedar sedar dah jadi dunggu hehhehehe selamat tahun baru..semoga bn meninggal lajuuuuuu..heheheh on SELAMAT TAHUN BARU
Publish | Delete | Spam
TUBELES
on 1/1/17




--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Harga Tak Naik


Chuma di-selaraskan
Kalao batang tak naik , sila se-laraskan batang anda
kakakakaka

PM disoal siasat oleh Polis..
Tapi ni bukan diMalaysia.
PM disiasat ni di Israel
http://www.themalaymailonline.com/world/article/israeli-police-to-question-netanyahu-over-alleged-gifts

DIDI KOTA BELUD berkata...

mcm mana nak baca ni...pantun ke highway ni....kenpius...najib baca tak ni..???..hehehehehhe