.

Khamis, 5 Januari 2017

SAMSENG NEGARA JADI PELAWAK NEGARA




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

SAMSENG

NEGARA

JADI

PELAWAK 

NEGARA 

KAH KAH KAH
Umno tak main isu kaum untuk menang 

PRU14, kata Nazri Aziz
 | January 5, 2017
Pemimpin Amanah yakin walaupun Umno memainkan politik perkauman, ia tidak akan berjaya kerana orang Melayu semakin bijak menilai.





PETALING JAYA: Menteri Umno menolak pandangan yang parti itu akan memainkan isu perkauman bagi menghadapi pilihan raya umum (PRU). Bagaimanapun, ahli Parlimen pembangkang tidak mempercayainya.


PARTI

KETUANAN

MELAYU

JADI PARTI

KETUANAN

APA?



--------------------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Parti ketuanan melayu jd pati kepala butuh..Umno mampos melayu senang..Aku akan mengilai 2 hari bila umno mati..

Tanpa Nama berkata...

Parti Lanchap


Syabas ke-pada nazri kerana berani buat pusing.
Berani bersuara dan berani chak wow
Kita sudah bolih makan nasi semula.
Dah berminggu tak makan nasi sebab si najis kata setiap nasi tu umno yang punya.



Tanpa Nama berkata...

Nazri kata tun m dah tua tapi nazri dah nyanyuk. Umno tak main isu perkauman? Kah kah kah. Modal apa lg yg umno ada

Tanpa Nama berkata...

Tanda tanda nak pencen lah macam BAHRI tuh

Anoy berkata...

Yocheng nazalri

Tanpa Nama berkata...

Umno skrg ni yak perlu lg main isu perkauman sbb parti lobai akan ambik alih tugas tu.

Tanpa Nama berkata...

Umno memang tak pernah main dengan isu kaum. Sebaliknya dari analisa saintifik jelas dulu kini dan sekarang umno amat serius dengan isu kaum supaya ketuanan melayu bersama mamak terus dipertahan dari ganggu gugat. Keseriusan umno dengan isu kaum menyebabkan parti itu terus akan mewakili dan dianggotai oleh kaum melayu sahaja secara eksklusif. Keseriusan umno dengan isu kaum juga menyebabkan mereka menggelar orang dap sebagai babi dan orang cina sebagai pendatang. Jelas umno tidak bermain dengan isu kaum, tahniah nazri kerana bercakap yang benar

DIDI KOTA BELUD berkata...

kalau umno bukan partai kutuanan moloyu...sikalang ni..dia adalah partai kutuanan 1MDB...1MDB itu aperrrrrr......1 MEMANADA DITEMANI BADAK.....kakakkakaka...itup 1MDB...ITUPPPPPP....

Nazrio Dond DoLLa berkata...

kaum BRiM
etnik Proton iriZ...




Jangan demo
jangan anjur drmonstrasi
srmoga ...
pengguna
pengedar Dan pengiLang
jangan demo.... ini hanya
saLinan copy
amad masLan only
assan Malek copy
Ber gumbira Laa
happy happy