.

Jumaat, 6 Januari 2017

PANJANG BERJELA JELA




DATOK DOKTER LEAI HAJI USTAZ
Dulu kita panggil British untuk tadbir Tanah Melayu ni .. La ni kita lambai China untuk jajah kita pulak. Jajah dan kasi tadbir dua perkara yg berbeza .. dan boleh kasi kaya pada kasta yg berbeza juga. 

Yg aku risau gimana ngan Keislamang kita nanti. Lebai Sotong nak taruk kat mana .. raja kita masih boleh teropong anak bulan lagi ke .. aku risau Tok Mudin hilang job .. 

yg releven mungkin ceramah Dato Dokter Lebai Haji Ustaz Padilah je kot .. pi title nye yg berjela walaupun tak nampak riak tu boleh guna ke masa tu .. tu lah persoalang nye. on CHINA MENJAJAH MALAYSIA
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 1/6/17





-----------

Tiada ulasan: