.

Selasa, 10 Januari 2017

MUFTI MAKAN DEDAK






f.b


Mufti nasihat Faiz jgn lupa diri. Kenapa tak nasihat @NajibRazak jgn REMBAT RM2.6 b?


KERANA

MUFTI

MAKAN

DEDAK





-----------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tlg nasihat najib dan rosmah suruh bertaubat. Enuf is enuf

Tanpa Nama berkata...

Dia nasihat pd org beriman lebih berharga dr nasihat org yg hilang pedoman bro... Termasuk la kita2 ni. Kalau host pompuan tu sua pipi,blm tentu tolak kan abam isei? Hehe

Tanpa Nama berkata...

Walaupun tak makan dedak, standard operating procedure la kau nasehat orang yang takkan belasah kau balik. Contohnya kau terlibat accident jalanraya, kereta tu yang salah langgar kereta atau basikal kau. Kalau orang tu awek cun lagi chic, boleh kau surah panjang supaya kau dapat lama bersama dia. Tapu cuba kalau orang tu mamat bersinglet tunjuk ketul tangan dia siap ada tattoo dengan gelang emas dan rantai emas lagi berat dari koleksi semua makcik kau, dengan parut luka panjang bersimpang siur kat badan dan muka. Sah kau tak terkeluar 1 ayat pun nak nasehat!

noname berkata...

tak paYah La kite dgr nasehat mufti'2 kt m'sia nie .. penipu paLing besOR!.