.

Selasa, 3 Januari 2017

MAKAN DEDAK LIDAH BERCABANG






F.B




Jika libatkan pembangkang bukan main lantang kritik 24/7 disiar di media2 massa. 
Jika libatkan rasuah, pecah amanah, salahguna kuasa di kalangan pemimpin2 Umno KENAPA MEREKA INI BUTA MEMBISU ?


Hans Himmler Dunia akhir zaman...,para ulamaq yg sufi akan pergi meninggalkan umatnya yg didlm kebingungan..dan yg tinggal hanyalah ulamaq yg berpaksikan kemungkaran semata2 harta duniawi.
LikeReply5916 hrs
Sahurudin Md Amin Kata2 sape kita nak ikut kalau tidak para ulamak tetapi ulamak/mufti takut utk membetulkan kemungkaran pemimpin mereka...money is king

KERANA 

DEDAK

LIDAH JADI

BERCABANG


-----------------

5 ulasan:

Anoy berkata...

Redbullred

Tanpa Nama berkata...

itu gambar biawak dhab versi komodo island. halal ke tu?

Tanpa Nama berkata...

BEWAK TUH GAGAH BERANI PERKASA gaya nya

Kalau suroh LAHAP panjang GENTING tak ada masalah tuh

Kalau suroh redah SUNGAI PERAK pergi LAHAP TOK PETI pun tak ada masalah tuh

Nampak tak KUKU BEWAK tuh STANDARD SAPUMAN semua boleh sapu punyea

Tengok MATA BEWAK tuh bukan jenis mata SKODENG wokay

DIDI KOTA BELUD berkata...

diloque gambar atas....SIHARUS: ALA ALA ALA BUKAN BANYAK PUN......!!!!....SITINGAU SEBELAH:::..HRMMMMMMMMMM....AKU PUNYA JANGAN LUPEHHHHHH.....hehehheeh

panglimo potaseh berkata...

Mana asal ularmak. Masa peringkat sekolah seekor budak yg pandai dia masuk sekolah sains lepas tu unversiti seantero alam, yg pandai sikit masuk uitm lah. Yang bangang dan tak de pilihan barulah ngaji igama. Yg ngaji igama inilah akhir jadi saekor muftee .. jadi bila kita sebut 1MDB tak sampai akal mereka untuk di pahamkan .. tapi kalau tang punai masuk lobang tanpa lesen, mereka lah orangnya.

Tapi ingat bodoh-bodoh mereka ini tang fulus mereka tak kalah .. malah fasal fulus mereka boleh mencetak semula yg horam jadi halal lah.

Bila keadaan jual beli ugama ni dilihat semakin kencang, maka tetiba terpacullah haiwan yg dulunya buat benda lain tetiba nak tompang semangkuk untuk dagangkan igama yg kita cintai ini. Kata mereka pakar motivasi.

Disinilah mulanya kehancuran ajaran Islam di negara ini. Islam dipaketkan macam jual belacan.