.

Ahad, 8 Januari 2017

KENAPA MUKA TUAN HAJI INI DISOROKKAN






KENAPA

SOROKKAN

MUKA PAK AJI

INI?

DIA TELAH

BERUMRAH

BERKALI KALI

Rasuah: SPRM rampas wang tunai RM550 ribu di rumah KSU

KSU dan kedua-dua anaknya itu ditahan reman tujuh hari bermula semalam sehingga 11 Jan bagi membantu siasatan menyalahgunakan kuasa jawatan dan kedudukannya untuk menerima rasuah
Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) merampas wang tunai bernilai kira-kira RM550,000 di rumah Ketua Setiausaha (KSU) Kementerian Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah (KKLW) semalam.
Menurut sumber SPRM, wang tunai yang dirampas di rumah  Tuan Haji Mohd Arif Ab Rahman itu merupakan mata wang asing British Pound, Euro dan Dolar Singapura.
"Wang tersebut telah disembunyikan oleh
salah seorang anak suspek di dalam rumahnya di USJ, Subang Jaya.
"Kita telah merakamkan percakapan anak suspek tersebut yang berusia dalam lingkungan 20-an untuk membantu siasatan," katanya kepada Bernama hari ini.
Sementara itu, Timbalan Ketua Pesuruhjaya (Operasi) SPRM Tuan Haji Azam Baki ketika dihubungi mengesahkan rampasan wang tunai itu tetapi enggan mengulas lanjut berhubung siasatan kes tersebut.
Tiada tangkapan baharu berhubung kes itu setakat ini.
Wang tunai dan jongkong emas bernilai lebih RM5 juta telah dirampas dan disita setakat ini oleh SPRM, susulan penahanan Mohd Arif, 59, di kediamannya di USJ, Subang Jaya, dekat sini pada Rabu manakala dua anak lelakinya yang berusia 29 dan 34 tahun ditahan semasa diambil keterangan di ibu pejabat SPRM pada Rabu.
KSU dan kedua-dua anaknya itu ditahan reman tujuh hari bermula semalam sehingga 11 Jan bagi membantu

INI KAH DIA

MUKA PAK AJI

YANG KERAP

KE UMRAH ITU?

















---------------

7 ulasan:

underBear berkata...

Aku rasa dia ni banyak duit bukan sebab rasuah...rasanya dia tak songlap duit macam najib.
Rasanya dia banyak duit sebab ikot saranan bos dia mat maslan, melakukan 2 kerja.
Part time kerja dia jadi mutawir umrah kot...

DIDI KOTA BELUD berkata...

diolah tu..muka mcm backhoe gali pailing...gigi putih ya.....hehehehehhe

Tanpa Nama berkata...

Kak Ijat ke umrah, terus ngan selamba badak jer boleng 250 juta. Dia mmg gi umrah 3x, umrahnya mabrur somisteri.

Blah la berkata...

Kah kah kah orang kampung semua sudah tahu.. kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Hensem jugak hj md arif ni. Misai keraih mcm berus sabut. Nampokk alim tp alim kucing. Kalo mo1 boleh makan rm2.6b dlm akaun awat pak hj ni tk boley?

mhaneffs neff berkata...

Hoi tt..brader nie dulu belajaq dekat um .dia nie junior hang aku rasa..saja nak tau,dia nie dulu masa blajaq mat skema kaa? Dia join demo baling dak.hare laa deje ni kuat rasuah noo

Tanpa Nama berkata...

lepas dijamin oleh polis nanti, pak haji ni g la suci dosa di kaabah..tuhan itu ibarat toilet..flush dosa selepas dtg berjumpa tuhan dgn minum air zam2 banyak2..