.

Isnin, 9 Januari 2017

INI JENAYAH BARU NAJIB





NAJIB BUAT

JENAYAH 

LAGI

INI JENAYAH

TERBARU NAJIB

BODOHKAN

PENJAWAT AWAM

DENGAN LAWAK

BODOH





-------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BILYON lah

Yang lain mana ada koman

Tanpa Nama berkata...

Bapak Ketam suruh anak-anaknya berjalan betul padahal dia sendiri berjalan senget.

DIDI KOTA BELUD berkata...

dengar sini penjawat yang pakai cawat...cawat korang jg mahal mcm mapadulung punya laki tau..nanti umur aku tak panjang dlm bisness ni.......SERIGARA HITAM....
hehheheheheh

Tanpa Nama berkata...

Engkau ni silap TT.. dah pun nama penjawat awam, mereka memanglah bodoh dan sangat2 stim bila diperbodohkan. Masakan sanggup mereka bekerja gomen? Mmg dah tahu akan diperbodohkan sejak awal kerja lagi. Belajar kononnya cerdik sampai ada masuk u, akhirnya tersadai keje gomen diulang2 diperbodohkan UMNO setiap waktu dan x boleh berbuat apa2.

Lu ingat derang ada harga diri? Sori la TT. Jika ada sekelumit harga diri, mereka akan segera berhenti dari keje dgn gomen.

Sbb xdak harga diri la, sanggup diamkan diri kene pebodo demi habuan duit pencen. Apa lu ingat derang ada hati nak melawan.. sori la.. lagi ligat tunduk pd UMNO, lagi baik punya ada la.

Tanpa Nama berkata...

Hoiiiiii TT kau ni nak kata bodoh tak jugak, nak kata pandai jauh sekali wakakakaaka.... Ambik tak boleh tapi sapu, rembat sampai licin boleh kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

pundek pukrak .................

Tanpa Nama berkata...

bak kata khairy jamaludin, tak pa la dikatakan makan dedak..utk penjawat awam, tak pe la dikatakan bodoh sb duit gaji masih ada, hutang2 bole dibayar, kat umah ada peti besi, diluar ada keta lambor kiri lambor kanan, di isteri dikalungkan emas2 dan dipakaikan sutera2 made in korea kemudian ditutupi dgn jubah agar dilihat hajjah suci muci..asalkan jaga solat 5 waktu, jaga dua kalimah syahdah, bayar zakat, tidak ngapa dikatakan bodoh..sb manusia swasta itu dengki dengan kurniaan dari illahi..mujur nabi mati miskin dan tak keje sb perdana menteri atau presiden...