.

Rabu, 4 Januari 2017

HINA PEMIMPIN MELAYU ISLAM






PEMIMPIN

MELAYU ISLAM

KENA  KAKI

INI HINA

TERGUGAT

 AKIDAH

MANA MC MC

MANA JAKIM

MANA JAIS

NGO ISLAM

KAKI DI MUKA 

NAJIB

PEMIMPIN

MELAYU ISLAM

INI HINA

ISLAM


9 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

dari nalisis bentuk...kaki ini.. orangnya tinggi 5.6 kaki..berat 65 kilo..surara dio penyek dari tekal..dan dio suka jerit....ADUIIII...PULIS PUKUL SAYA...100 kali...tapi ini bukan si Jamban..ini kembar pendua dia..motif...kembar dia teraniaya kena tuduh curi KARAN....kakkakaka

652203 4423143 berkata...

Ni dah lebeh!...PM tuuu... tak tau kaaa? Dia PM Malaysia!... mana AG..! Mana... KPN..? Depa cop tapak kaki kat muka Najib .!!! Jamal Tongkoi mana? Pi la.. tolong bawak geng sendow baju merah pi labuh biak muntah baru orang respect PM kita.

Tanpa Nama berkata...

Tak baik hina orang....

652203 4423143 berkata...

Malas nak komen... politik ni poyo..! Najib jadi setan kerana politik!.. Anwar masuk penjara kerana politik.. Ulama jadi pariah kerana politik... jadi elok la aku rehat tok sah campur hal berkait politik... biar TT sasau sorang kerana otak dia memang gila politik...

652203 4423143 berkata...

Malas nak komen... politik ni poyo..! Najib jadi setan kerana politik!.. Anwar masuk penjara kerana politik.. Ulama jadi pariah kerana politik... jadi elok la aku rehat tok sah campur hal berkait politik... biar TT sasau sorang kerana otak dia memang gila politik...

Tanpa Nama berkata...

Ini takde kes la bang tt. Polis raja di malaysia dah siapkan siasatan dan mengesahkan ini bangla punyer kaki hitam macam buloh lemang rentung terlebih bakar. Bangla tak boleh didakwa dalam mahkamah dan diketahui sebagai anti najib atau anti kerajaan sebab nanti kawan dia bangla lain pergi ikut taknak pangkah bn dalam pru, hancussss!

652203 4423143 berkata...

Tak tau la nak kata apa?... meluat sungguh, sampai cop muka dia dgn tapak kaki..!mcm tu punya hina!!!.. malu la kalau org luar tau....

Tanpa Nama berkata...

Dari ilmu sains hayat, kaki ini sangat besar lebih dari normal kerana sebelah tapak kaki saja sudah melebihi saiz kepala najib yang semakin membesar kebelakangan ini. Polis suspek kaki besar ini samada milik king kong, jika betul polis tak berani tangkap sebab dah tonton filem king kong part 1 sampai part 10 dan jelas polis malaysia takde kecanggihan dan fire power lawan king kong, maka tiada kes. Suspek lain ialah rosmah laki najib, sebab kaki laki najib saja yang boleh sebesar itu, dan jika betul, polis anggap ini cuma isu perkelahian rumahtangga, juga tiada kes. Conclusion: NFA

Tanpa Nama berkata...

Kaki dan TV akan di-siasat


Kalao kuching aku berak di-atas muka pertama Utusan meloya yang ada gambar Najib.
Ada kah kuching ku ni meng-hina pemimpin Melayo? Dan hina Islam?
Akan ke kuching ku ni akan di-tangkap dan masok lokap oleh Ketua Twit Bebal Negara?


Yang hina Islam ialah Jakim
Jakim dah buat orang Melayu Islam per-caya kepada Jakim
Bahwa semua restoran McDogal adalah Halal.
Ini adalah usaha yang paling bodoh .
Bayangkan lah..melayu malaysia ni pi Thailand , Hong Kong , Japan etc dan makan direstoran McDogal
Dan anak bini semua nya ter-tarik dengan Burger McPork.
* can you see my point of view about this "bodoh-ness" of Jakim ?