.

Isnin, 2 Januari 2017

BANJIR TAK SERNAG NEGERI KAPIR






BALASAN ALLAH
Oh! Itu kena ikut keadaan semasa tt. Kalau kerajaan negeri ditadbir kerajaan PAS, banjir itu dikira DUGAAN Allah. Tapi kalau negeri ditadbir kafeer harbee PH banjir itu dikira BALASAN Allah. 
Allah sayang lobai hadi sebab tu diturunkan hujan lebat hingga banjir di kawasan dia, bukan apa, supaya hadi banyak bersabar, dapat pahala berlipat kali ganda.. takbirrr!!! on TERENGGANU DILANDA BANJIR
Anonymous
on 1/1/17

OLAMAK PENIPU DI TGANU
Yess ku agreed. Pemimpin n olamak tganu byk tipu n zalimi rakyat. Lu cari sendiri lah apo nama depa tu. Cuba teka. Kikiki on TERENGGANU DILANDA BANJIR
Anonymous
on 12/31/16
AWAS BERJAGA JAGA
lima batang sungai telah melepasi paras normal Komen gwa: 

1.Ada 5 batang yang tidak normal, jaga2 supaya tidak jadi mangsa! Elakkan tempat gelap, tempat sunyi, elakkan dari berseorang diri, dari berjalan malam hari, dan dari berpakaian tak sesuaii. 

2.Salahguna perkataan, paras maknanya wajah atau rupa khusus untuk muka. Tahap (level) ialah aras. Aras. Bukan paras. Kalau paras tidak normal maksudnya wajah muka (mungkin untuk memberi maksud kepala) batang yang lima tersebut sudah abnormal, mungkin deformed atau putus kena laser ketika dikhatankan. 

3.Sungai marang juga termasuk yang melampaui aras normal, bukankah marang kawasan haji hadi ulamak sedunia? Tanya je, kesian kalau rumah dia dibanjiri air on TERENGGANU DILANDA BANJIR
Anonymous
on 12/31/16

BANJIR BAWA REZEKI
ok la tu.. banjir dtg bersama rezeki.. beras sorang boleh dpt 20 beg.. kelengkapan sekolah buleh dpt untuk 5 tahun free.. tilam baru.. bantal baru.. selimut sorang 5 helai.. 
majoriti miskin papa kedana je kne musibah di bina umah dlm paya.. kaya2 umah atas bukit.. mane nk dpt rezeki sebanyak tu sekali musibah banjir kalo layak trima br1m.. 

syukur alhamdullilah... ble banjir menjelma.. nampak mcm susah tp lega. kahkahkahkah.. on TERENGGANU DILANDA BANJIR
Anonymous
on 12/31/16

TEHMARANG
Tehmarang ibu Kota Ayatollah Hadi khatami tidak sesekali akan ditimpa bencana! Semua Imam Iran Iraq syiria dah memberkati tehmarang. Tok wali utama ket jolobu, panglimo potaseh al Khomeini pong merestui tehmarang........ on TERENGGANU DILANDA BANJIR
Anonymous
on 12/31/16

NEGERI KAPIR TAK BANJIR
kalo lah kat negeri ramai kafir banjir macam ni ...kat sini penang lah..dan selangor sebab DAP banyak kerusi .heboh seantoro walaun olarmak kata GOD marah...

api bila nampak air bawa ahi diaoran terapung kat negeri olarmak..lain dicanang...waualun membisu seribu bahasa..kalao ada pun akan kato khudrat... Tap kalo negeri kafiaq..ceh ceh ceh on TERENGGANU DILANDA BANJIR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/31/16

HUJAN ADALAH RAHMAT
hoi tt, ko jgn buat fitnah tahun baru. sempat minta maaf tahun baru. 'SELAMAT TAHUN BARU KAPIR. MAAF ZAHIR BATHIN' menurut tafsir alwalaunta ; hujan adalah rahmat yg turun. lagi lebat hujan, lagi byk rahmat. 

kalau hujan hingga berlaku banjir bermakna rahmat yg turun terlalu dan termasuk ali, maniam, ahseng, tony, jugah. mat sally kata "its not only raining cats n dogs; but elephants, crocodiles, hippos, rhinos as well...' on TERENGGANU DILANDA BANJIR
Anonymous
on 12/31/16
SIRAM RUMPUT
bukan banjir, tapi siram rumput itu pon ko tak tahu??????????????? on TERENGGANU DILANDA BANJIR
Anonymous
on 12/31/16







----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ramai beri komen guna kepala hidung ngan kepala dagu. Korang tak sedar ke Tuhan sangat saintifik menentukan sesuatu kejadian? Sains adalah salah satu ilmu milik Tuhan dan dipinjamkan pada manusia untuk dimanafaat sebaiknya. Jadi jom kupas kejadian banjir secara berilmiah dan saintifik. Banjir bermula bila sungai tak mampu tampung air, akibat airnya terlebih banyak dari biasa atau akibat sungai itu sendiri terkecil dari biasa. Sungai mengecil bila manusia masukkan sampah atau membalak mengheret lumpur masuk sungai, atau fenomena semulajadi pasir atau dahan pokok masuk sungai. Air pula terlebih bila manusia masukkan lebih banyak air contohnya 900 orang bandar simenkan keseluruhan laman rumah mereka jadi air hujan takde yang meresap terus masuk tanah tapi semua disalir ke parit seterusnya menambah air sungai, atau 9,000 orang budak universiti tempatan buat acara malaysia book of records paling ramai mencampakkan air beberapa warna ke dalam sungai mengalir untuk membentuk imej bendera malaysia berkibar selama 1.8 saat, atau ada 90,000 orang pemuda dari selangor dan pahang buat acara pa chu cheng pancut serentak dalam sungai. Tapi semua contoh tu fiksyen je. Sebenarnya air sungai bertambah sebab najib buat pembunuhan altan, eh maaf, pembenihan awan, terjadilah hujan tambahan tak dijadualkan, untuk membasuh jalan dan highway. Selama ni korang pikir macamana diaorang basuh jalan ha?

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ha ha ha

Suka lah bebudak tuh semua

Ini masa nya

1 tuk kau , 1 tuk aku

Mana ada orang kerja percuma

Biasa lah