.

Rabu, 4 Januari 2017

ASAL USUL ULARMAK





YANG BANGANG  NGAJI AGAMA
Mana asal ularmak. Masa peringkat sekolah seekor budak yg pandai dia masuk sekolah sains lepas tu unversiti seantero alam, yg pandai sikit masuk uitm lah. Yang bangang dan tak de pilihan barulah ngaji igama. 

Yg ngaji igama inilah akhir jadi saekor muftee .. jadi bila kita sebut 1MDB tak sampai akal mereka untuk di pahamkan .. tapi kalau tang punai masuk lobang tanpa lesen, mereka lah orangnya. 

Tapi ingat bodoh-bodoh mereka ini tang fulus mereka tak kalah .. malah fasal fulus mereka boleh mencetak semula yg horam jadi halal lah. Bila keadaan jual beli ugama ni dilihat semakin kencang, maka tetiba terpacullah haiwan yg dulunya buat benda lain tetiba nak tompang semangkuk untuk dagangkan igama yg kita cintai ini. 

Kata mereka pakar motivasi. Disinilah mulanya kehancuran ajaran Islam di negara ini. Islam dipaketkan macam jual belacan. on MAKAN DEDAK LIDAH BERCABANG
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 1/4/17






--------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Betul tuh.....

652203 4423143 berkata...

Adoh... kalau pasal ngumpat,mencarut memang dah sebati dgn TT.. nak mengata tu biar lah berpada.. kita ada agama .. gua pun tak suka BN tak suka Najib dan suka bukan semua ulama...menteri UMNO ada juga yg baik.. walau pun sikit.. jgn lah buat blog ni mcm blog porno .. nanti boring lah..!

noname berkata...

sape mkn ciLi diaLah Yg merase pedas .. tak berkenaan takkan rase jgk kot ..