.

Sabtu, 7 Januari 2017

APA AKAN JADI PADA BABI GULING?






KHINZIR PANGGANG
isa samad akan jadi khinzir pangang yg dihidangkan ketika kematian..sharir juga adalah org2 yg mendapat habuan kewangan dari pengagihan duit 1mdb.tukar la kpd sapa saja menteri atau bekas menteri, felda tetap diurusniagakan oleh company china doll..menguasai saham bererti menguasai tanahnya..ini la saka tinggal tun razak kpd najib bersuami rosmah..razak menyediakan felda utk diwariskan demi kelansungan najib isteri rosmah... on APA AKAN JADI PADA ISA SAMAD
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/7/17




---------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KHINZIR nih daging nya sedap jugak

Kalau masak gaya PAPRIK tak ada sapa nak komplain pun

Macam lah DEDAK kepada orang orang FELDA dah tahu tuh RASUAH tetap jugak LAHAP

Yang penting KENYANG!!!!!

noname berkata...

kaLau uLamak pun dah dpt di-tenggeLamkan dgn dedak apeLah nk d'hrpkn sgt dgn ahLi poLitik parti pemerintah Yg dh jeLas si peLahap dedak ..