.

Sabtu, 26 November 2016

SALUT KAMARADE

INTERNASIONALE
UNTUK
FIDEL CASTRO
---


ANAK TERBAIK DARI AMERIKA LATIN







HIDUP SEMENTARA

FIDEL sedar HIDUP DUNYA SEMENTARA.... FIDEL tak gila DUNYA , tak LAHAP DEDAK ASING FIDEL asal usul bukan duduk atas POKOK Mana nak sama Tak sama lah ????
 
Nasib baik ada CINA INDIA TOWKAY kaya bagi cukai buat PELAHAP PELAHAP FIDEL dengan PELAHAP beza macam SINGA sama BEWAK lah... Tuh sebab FIDEL jumpa PAK SOEKARNO dulu.... Se kaum SINGA kan. Dua dua dah KIOK pun... on YANG KAMU TINGGALKAN
Anonymous
at 4:56 PM

HANG JEBAT CUBA


FIDEL ini ada lah HANG JEBAT CUBA... Mana nak main main HANG TUAH , HANG TOYE punya KIOK jugak akhir nya Yang baik selalu KIOK cepat.... Bila nak dapat CUTI UMUM ?????
 
CUBA esok CUTI UMUM lah..... ALAMAK nak buat apa ????? Buat habis beras subsidi saja Peggi dah !!!!!! on AL-FATIHAH
Anonymous
at 4:47 PM

LA INTERNATIONALE

Tiada yang lebih indah untuk meraikan kehidupan dan pemergian Fidel Castro selain prosa Internationale versi Cubano:
 
Arriba, parias de la Tierra. En pie, famélica legión. Los proletarios gritan: Guerra! Guerra hasta el fin de la opresión. Borrad el rastro del pasado! Arriba, esclavos, todos en pié! el mundo va a cambiar de base, los nada de hoy todo han de ser. Agrupémonos todos, en la lucha final. El género humano es La Internacional. on AL-FATIHAH
Anonymous
at 4:45 PM


-------------

BAU KARIPAP INTI








KESETIAAN KEPADA RAJA DAN NEGARA





















kah kah kah

dapat bau

karipap inti

bik mama

kah kah kah



-----------------

YANG KAMU TINGGALKAN


YANG KAMU
 
TINGGALKAN:
 
PERUBATAN
 
PECUMA
 
TERBAIK
 
DALAM DUNIA
 
PEMBELAJARAN
 
PECUMA
 
TERBAIK
 
DALAM DUNIA
 
Fidel Castro greatest legacy is free healthcare and education, which have given Cuba some of the region’s best human development statistics. standards.






------------------

AL-FATIHAH







AL-FATIHAH
 



Fidel Castro, Cuba’s revolutionary leader, dies aged 90 



The revolutionary icon, one of the world’s best-known and most controversial leaders, survived countless US assassination attempts and premature obituaries, but in the end proved mortal and died late on Friday night after suffering a long battle with illness.
 
The announcement of Castro’s death on Friday was long expected, given the former president’s age and health problems, but when it came it was still a shock: the comandante – a figurehead for armed struggle across the developing world – was no more. It was news that friends and foes had long dreaded and yearned for respectively.




BERSAMA

BUNG KARNO



-------------

JANGAN SEBAR FITNAH TOHMAH







FITNAH FITNAH FITNAH
tolong jangan samakan kambing hitam dgn hadi yg berhati hitam..serban kena tebal agar cahaya hitam tidak tembus keluar dari umbun2 kepala nanti jadi fitnah kpd agama islam , allah dan rasul..duit dah masyuk, takkan nak bentang membentang..lain la kpd pejuang2 baju merah dan pendekar2 pasir salak, mereka ini membujur lalu melintang patah kalo dgr duit rm90juta..
 
jadi guru2 atau mahaguru pendekar saja apa la guna kalo tiada mengunakan akal malah tiada usul periksa dan membontoti apa yg diterima..barangkali mahaguru2 pendekar di pasir salak sudah hilang kemaluannya dek takut dgn penguasa kaya turun temurun..
 
sehingga kini mat kucing belum bertinju dgn jamal..agak2nya jambatan manong dah siap ke atau pasar sekincan dah upgrade ke??mana janji2 itu..barangkali buaya keramat hanya dibuat penunggu nombor ekor je atau sekarang dah tak main nombor ekor kerana suda ada judi electronik cyber... on APA PANDANGAN USTAZ WAN JI
Anonymous
on 11/25/16







---------------

TANDA YANG AMAT BAIK









BILA MUSUH

MENYERANG

INI TANDA

YANG BAIK



Umno PP: Kami akan 'paksa' Zunar kalau berdegil
 
Kumpulan penyokong Umno yang 'terganggu' dengan pameran kartun oleh Zulfiklee Anwar Ulhaque (Zunar) di Komtar hari ini membuat laporan polis terhadapnya dan kerajaan negeri Pulau Pinang.
 
Ketua Pemuda Umno Pulau Pinang, Rafizal Abdul Rahim berkata, pihaknya membuat laporan polis di ibu pejabat polis Timur Laut di Jalan Pattani pada kira-kira 4.19 petang.
 
Beliau memberi amaran jika pameran ini berterusan, kumpulan itu tidak akan teragak-agak untuk memaksa Zunar untuk menurunkan semula semua karya seni.
 
 
KALAU MUSUH
 
TAK SERANG
 
ERTINYA BUAT
 
KERJA BODOH 
 
 



------------------

OH! MALAYSIA-KU





FACE BOOK

THIS IS ALSO MALAYSIA









--------------

TAK ADA KERJA LAIN





 
 
RUU355
 
Haji Hadi berserta barisan kepimpinan PAS cuma ada stu agenda dan ianya adalah berunsur politik semata-mata: Hukum Hudud. Tiada dalam agenda mereka memajukan umat Islam, meninggikan mutu pendidikan anak2 Islam, meningkatkan taraf ekonomi umat Islam, mengurangkan bebanan umat Islam miskin tegar dan lain2 aktiviti amal untuk umat Islam.
 
Kenapa agaknya mereka bertegas mahu menegakkan RUU355 dengan menggadai konsep keadilan dan tanggungjawab sosial menentang penyelewengan dan rasuah? Majoriti pemegang jawatan dalam PAS adalah mereka yang berkelulusan agama tanpa sebarang kelulusan sekular.
 
Kebanyakan penyokong mereka pula di kalangan mereka yang punya pengetahuan sekular dan agama yang sedikit, tidak punya keyakinan diri dan tidak mempunyai pandangan jauh. Oleh itu mereka ini menggunakan janji balasan selepas mati sebagai penawar kepada permasalahan harian kepada kehidupan mereka tanpa perlu mencari jalan penyelesaian melalui proses bekerja keras dan usaha gigih. Senang cerita: Jika tidak on BUKAN WAKIL TUHAN
Anonymous
on 11/25/16








-------------------

KENDURI DI TANJUNG

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
GWA
 
DI TANJUNG
 
 KAWIN ADAM
 
KENDURI
 
PERTAMA
 
GENG BANGSAR






------------

UCAPAN SELAMAT BERKEKALAN








FACE BOOK
Selamat pengantin baru adam dan fira. Semoga bahagia selamanyaaa hingga ke akhir hayat 💞 — with Adam Adli, Amar Afiq Harun, Seth Akmal, Ezzuandi Ngadi and Quratulain Atiqah.


UCAPAN

SELAMAT

BERBAHAGIA

BERKEKALAN



-------------