.

Selasa, 15 November 2016

MALAM ESOK JAM 9





MALAM ESOK

JAM 9:00

RADIO BANGSAR



-------------

SIAPA SEBENARNYA MAT KETEREH







BUDU CAP KETEREH
budu cap ketereh..utk buat budu, wajid ada bermasam2 jenis ikan kemudian dijerukkan, walaupun baunya busuk tp sedap dimakan bergitu saja..hadi diumpamakan seperti campuran pelbagai jenis ikan yg diperam digaramkan dan berbau busuk dan mat ketereh pula la perihal rasanya yg sedap dimakan dgn nasi..

maknanya walaupun hadi itu sebusuk budu tp tetap berbau harum dan enak dimakan oleh mat ketereh..oh ya, bukan saja campuran ikan malah dlm balang budu juga dimasukkan pelbagai jenis sotong2an. on RAMAI TANYA SIAPA MAT KETEREH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/14/16


SIAPA DIA 

MAT KETEREH
ada seorang anak muda
di ketereh telah berkata
bahawa hadi ini
seorang yang bijak
seorang yang  pandai
banyak ilmu pengetahun
rajin membaca
tidak bebal
tidak bodoh
apa dia cakap dia kota
cakap boleh dipakai
mesyuarat tak pernah tak datang
parlimen tak pernah tak datang
tak pernah mungkir janji
kalau cakap nak saman
pasti dia akan saman
tak pandai kelentong
cakap tak kluk klik
cakap tak kasar
penuh budi bahasa
apakah ini satu fitnah
saje tanya 
takut  bersubahat
menyebar fitnah

SIAPA KAH

BUDAK ITU




-------------

HABIS TERGADAI







APA AKAN 

JADI? 

APA AKAN

JADI PADA

MAO HU TANG 



Pelabur Malaysia paling berisiko - kolumnis Bloomberg

Pelabur Malaysia paling berisiko di Asia jika perang perdagangan meletus antara China dan Amerika Syarikat yang bakal diteraju oleh Donald Trump, kata kolumnis Bloomberg Andy Mukherjee.
Janji-janji kempen Trump, termasuk melabelkan China sebagai penyanggak mata wang dan mengakhiri "semua salah laku perdagangan asing", akan mencetuskan tindak balas, kata Mukherjee dalam seksyen Gadfly portal kewangan itu.
Menurutnya, pelabur Malaysia adalah yang paling terdedah di rantau ini kerana negara ini bukan rakan dagangan Amerika Syarikat yang besar.
LARI LARI 

AMERIKA 

SEDANG CARI

LARI LARI

TERJUN DALAM

PERIGI





------------

HEBAT PARTI INI








BARU SETAHUN

BOLEH ARAH

30RIBU TURUN

HEBAT PARTI

AMANAH




Amanah sasar 30,000 ahli turun Bersih 5
KUALA LUMPUR - Sekurang-kurangnya 30,000 ahli dan penyokong Parti Amanah Negara (Amanah) disasarkan turun ke himpunan Bersih 5, Sabtu ini.

Setiausaha Agung Amanah, Mohd Anuar Tahir memaklumkan pihaknya telah mengeluarkan arahan rasmi bagi memastikan ahli untuk turun padang mengukuhkan lagi kejayaan himpunan terbabit.

"Arahan rasmi telah dikeluarkan kepada ahli Amanah dan usaha mobilisasi juga telah diadakan di seluruh negara," katanya ketika ditemui pada sidang media di Wisma Amanah, di sini, hari ini.

Pada hari kejadian, katanya lagi, pihaknya akan menawarkan khidmat 55 peguam iaitu Urgent Arrest Team yang akan menguruskan sebarang tangkapan dan penahanan peserta himpunan.

Pihak Amanah dalam masa yang sama turut menawarkan 50 just khidmat pegawai perubatan yang akan bertugas di lapangan pada hari tersebut.

"Bagi membuat liputan program bersejarah ini, Amanah turut menyediakan pasukan wartawan rakyat yang terdiri daripada 30 wartawan dan 20 jurugambar.

"Kesemua petugas media ini akan dikoordinasi di bawah pasukan Media Oren Amanah," katanya lagi.

Mohd Anuar dalam masa sama turut mengesahkan akan mewujudkan talian hotline Bersih 5.

TURUN TURUN
TURUN TURUN
TURUN TURUN
SEMUA TURUN






-------------

MANA ADA DENDAM









PELIK?

PELIK APA?

INI AMALAN

UNITED FRONT

NAK PELIK APA 
 


‘Tun M sokong reformasi sebab dikuasai dendam
 
KUANTAN - Pengerusi Bersatu, Dr Mahathir Mohamad dikuasai dendam sehingga menjilat ludah sendiri apabila menyokong reformasi, demikian menurut Ketua Penerangan Umno Annuar Musa.
 
Beliau berkata, tindakan bekas perdana menteri itu hanya untuk mendapatkan sokongan PKR dan DAP bagi menjatuhkan Najib.


MANA ADA

DENDAM

RADIO BANGSAR

PUN MADEY

SOKONG









-----------------

KENAPA TUKAR TIUB SOKONG TRUMP







INI SEBAB

TUKAR TIUB

SOKONG

TRUMP




Trump Likely to End Aid for Rebels Fighting Syrian Government
By DAVID E. SANGER
President-elect Donald J. Trump said that the United States should focus on defeating the Islamic State, and find common ground with the Syrians and their Russian backers.. - Continue


Trump Warns That By Attacking Assad, US Will ‘End Up Fighting Russia’ By RT
“I’ve had an opposite view of many people regarding Syria,” the 70-year-old Republican told the Wall Street Journal in his first interview . - Continue



----------------

MENUJU BERSIH5

 
 
 
 
SIRI WAWANCARA
MENUJU #BERSIH5 

Tajuk : 'TUNDUK PATUH ATAU BANGKIT MELAWAN' 
BERSAMA PEMIMPIN BERSATU 


TARIQ ISMAIL (Cucu Tun Dr Ismail)
& SHUKUR MOHAMAD
(Anak Speaker DUN Johor, Mohamad Aziz)
 
MODERATOR JEMPUTAN : ARIF ATAN (Wartawan malaysiadateline.com


TARIKH : SELASA 15 NOVEMBER 2016
MASA : 9.00 MALAM
TEMPAT :
KELAB BANGSAR UTAMA,
 52C JALAN KEMUJA OFF JALAN BANGSAR


JOM HADIR BERAMAI-RAMAI!!


INSTAGRAM : RADIOBANGSARUTAMA
FACEBOOK : radiobangsarutama
TWITTER : @R_Bangsar_Utama


DENGARKAN LIVE DI WWW.RADIOBANGSARUTAMA.COM




------------------

BUAT DUIT YANG SALAH





APA MAKNA

BERITA INI?
KOMENTAR

hidup semakin susah
hidup semakin menghimpit
jalan terbaik ialah membuat duit
ada duit semua selesai
 
jho menyamun duit 1MDB
riza menyamun duit 1MDB
najib menyamun duit 1MDB
 
rizal tidak menyamun
rizal tidak merompak
rizal membuat duit
 
dalam system kapitalis
kemu wajib menjual tenaga
untuk mendapat duit
dalam system kapitalis
kamu salah jika kamu membuat duit
dituduh membuat duit palsu
 
tapi yang dilakukan oleh bank
tidak jauh bezanya dari yang rizal lakukan
 
maka inilah yang dilakukan oleh rizal
cuba renongkan!
 

Beli rokok, beras guna duit palsu
 
KOTA BHARU - Padah menggunakan RM200 palsu untuk membeli sekotak rokok dan sekampit beras di sebuah kedai runcit, seorang buruh dihukum penjara selama dua tahun oleh mahkamah sesyen, di sini, semalam. 
 
Hakim Nazri Ismail menjatuhkan hukuman terhadap Mohd Rizal Reffin, 34, selepas tertuduh mengaku salah terhadap dua tuduhan yang dikenakan ke atasnya. 
 
Pada tuduhan pertama, Mohd Rizal didakwa menggunakan RM100 palsu di kedai runcit di Kampung Bukit Abal, Pasir Puteh, pada jam 3.15 petang, 30 Januari lalu, manakala kedua, dia menggunakan RM100 palsu di sebuah kedai runcit di Jalan Dusun Raja, di sini, pada jam 2.15petang, 4 Oktober lalu.
 
Dakwaan dibuat mengikut Seksyen 489B Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum 20 tahun dan boleh dikenakan denda, jika sabit kesalahan.

INI JAWABNYA






-----------------------

LAGI EMPAT HARI LAGI

 
 
 
 
 
LAGI EMPAT

HARI LAGI



COMING SOON



-----------------

RADIO BANGSAR UTAMA - AKAN DATANG



AKAN DATANG

 
RADIO BANGSAR

 
TEMUBUAL


-----------------

JANGAN HINA BEROK






JANGAN HINA

BEROK



Mohd Hanif Alias Nyett.... nyett...
LikeReply210 hrs

Mamy Sha Padan muka beruk,,hahaha
LikeReply110 hrs


KAH KAH KAH KAH KAH KAH
KAH


------------

AKAN DATANG KE RADIO BANGSAR



AKAN DATANG

RADIO BANGSAR







--------------

PROGRAM RADIO BANGSAR MALAM INI




MALAM INI
 
DI RADIO 

BANGSAR







----------------

SIAPA PUKUL IKAN TONGKOL







PULIS PUKUL

 
 
teka teki......siapakah superhero ini....klu dia.....suara kemek kemek basah..ala ala perempuan...selalu sebut dua benda...1...PULIS PUKUL SAYA...PULIS PUKUL SAYA...PULIS PUKUL SAYA....
 
2...SAYA MAHU KELUAR...SAYA MAHU KELUAR..SAYA MAHU KELUAR....siapa dapat jawap...boleh join baju kuning 19 nov no....kakakakkakakakaak on HIDUNG BERDARAH
 
DATOK SERI
DIDI KOTA BELUD
on 11/14/16
Tak baik hina orang Tuh DATOK SERI Hormat sikit pada DATOK SERI Kalau tak hormat orang nya , hormat pada pangkat nya Kalau tak hormat semua nya , bagi muka pada TONGKOL nya Itu lah BELUKANG MERAH bila naik ke darat Nak ikut SOTONGMAN lah tuh KARUNG MAGIK punyea pasal Malu Mak Bapak di Kampoeng on HIDUNG BERDARAH
Anonymous
on 11/14/16







-----------

INI SOSOK JUJUR










INI CAKAP

YANG BETUL

YANG JUJUR


Mufti: Tanggungjawab bersama halang samseng

Menghalang “samseng” daripada bebas melakukan sesuka hati adalah tanggungjawab bersama setiap rakyat yang patriotik, kata Mufti Perlis Datuk Dr Asri Zainul Abidin.
 
Katanya, jika golongan itu dibiar bermaharajalela, negara ini akan terjerumus dalam keadaan huru-hara.
 
“Jika kita membiarkan orang samseng bermaharajalela, menyerang dan memukul sesiapa yang dia mahu maka negara akan terjerumus ke dalam huru-hara.
 
“(Akibatnya) orang ramai tidak akan percaya lagi kepada kedaulatan undang-undang,” katanya dalam Facebook hari ini.
 
Beliau tidak menyebut secara langsung kepada siapa tulisan itu dirujuk.
 
Bagaimanapun, ia dibuat sehari selepas insiden melibatkan pemimpin Baju Merah Jamal Yunos berdarah hidung selepas bergelut dengan pihak polis.


KAH KAH KAH KAH
YANG LAIN

HAMPEH

 
--------------

PADAN MUKA




JENG JENGH JENG JENG JENG JENG JENG JENG JENG JENG

Ringgit terus menjunam, bersedia M'sia?
Susulan kurangnya kejelasan berkaitan dasar-dasar baru pentadbiran Amerika Syarikat.

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
 PADAN MUKA



-------------

APA JADI DENGAN TONGKOL

 
 
 
 KENA PENUMBOK
 
yg pakai baju kuning tu adalah vest polis..takda baju kuning bersih kat situ..ni macam trik ops lalang..ini macam bencikan mak badak tapi memancut kat altantuya..
 
gua tak rasa jamal ditumbuk secara sengaja, gua rasa polis ter tumbuk secara sengaja..macam tu la rupanya kalo samseng sungai besar bergadoh..ada yg cuba nak syiekh, ada yg macam terasuk kuda kepang..
 
jadi tak mustahil la, pengikut2 ini menganggap rm50 tu lebih besar dari tetek big mama..agak2nya guru silat di sungai besar, di sabak ada rasa malu tak? agak2 perguruan hakikat, tarikat atau ilmu2 haq yg lain di sabak atau disungai besar ada rasa kemaluan besar tak??teknik amukan, teknik menurun ni tak kan mampu melawan kuasa china jet li atau shaolin apatah lagi kuasa china yg besar..t
 
ak malu kah warga dunia melihat aksi samseng melayu jawa yg hanya berani berckp besar tp berdarah dihidung..tak malukah kpd warga filipina yg menjuarai MMA -multi martial art asia dikalung tali pinggang..sedangkan melayu kejawaan melayu kebugisan on HEBAT SOSOK INI
Anonymous
on 11/14/16
 
 



-----------------