.

Isnin, 14 November 2016

MAKLUMAT UNTUK SEMUA








DIBERI TAHU

bersedia dari sekarang
buat persediaan
untuk turun ke kuala lumpur
datang berkumpulan
datang berkawan kawan

MULA BERKUMPUL
kita mula berkumpul
pada pagi sabtu 19 nov 16
pada jam 10:00

TEMPAT BERKUMPUL

1 - stesen LRT BANGSAR
2 - Masjid Negara

pemimpin BERSIH 
akan ada  di kedua tempat
untuk beri arahan
bila perlu bergerak
ke DATARAN

kita bergerak bersama sama
kita bergerak dengan aman
ikut arahan pemimpin BERSIH

jika ada sesiapa yang
buat kacau itu bukan
dari bersih walau pun
memakai baju kuning
kepong dan serahkan
kepada badan keselamatan kita

dari sekarang
ikuti fb bersih
ikuti blog tukar tiub
dengar radio bangsar
untuk maklumat saheh




--------------

MALAM INI - JAM 9 MALAM






MALAM INI

DI RADIO 

BANGSAR




MALAM INI

DI DEWAN CINA

GEORGE TOWN








------------

SOLIDARITI DENGAN MAT TONGKOL





FACE BOOK



Zunar kartunis ZK



Comments
Rozilawati Abu Kesian........nangis tak????
LikeReply2 hrs
Azmin Loman Kita harap jamal turun depan sogo 19hb ni pasal depa nak solidariti..."sikit seorang lagi"..
LikeReply2 hrs
Sihabuddin Puteh Di Bebal mengaku kebal sebab ada kabel....?!
LikeReply2 hrs
Veeramani Chandran Hidung merah.
LikeReply1 hr
James Sidis tolong jangan hina jamal, jenis font 'SOLIDARITI' tukar ke arial atau times new roman
LikeReply46 mins
Chup Lenggong Logo emoji paljng popular
LikeReply17 mins








--------------

NAK PELIK APA?






PELIK?

PELIK APA?

INI AMALAN

UNITED FRONT

NAK PELIK APA 


YANG PELIK

NAJIB JUAL

TANAH MELAYU

PADA CHINA


YANG BEBAL

POLITIK TAK

FAHAM TEORI

UNITED FRONT



KJ pelik Dr M sanggup pakai lencana 'Bebaskan Anwar'



"Pelik betul sebab ini menunjukkan bahawa matlamat menghalalkan semua termasuk bergabung semula dengan musuh tradisi.


KOMENTAR
parti komunis china
di pimpin oleh  mao ze dong
berperang dengan parti koumintang
parti koumintang dipimpin 
oleh general cheng kai-sek
isteri mao dibunuh oleh cheng kai-sek

tapi bila jepun menyerang china
parti komunis china dan parti koumintang
bersatu melawan jepun
ini amalan united front
mao dan cheng menjalin kerjasama

dalam perang  dunia kedua
presiden roosevelt - amerika
pm churchill - britain
stalin - russia
berkerjasama

russia adalah musuh kepada amerika
russia adalah musuh britain
dalam perang dunia ke 2
mereka bersatu melawan hitler
untuk dunia baru

dalam perang dunia ke 2
musuh lama bersatu bekerjasama
melawan musuh yang lebih ganas
facist hitler dari germany

justeru bukan pelik
bukan hairan
mahathir berkerjasama dengan anwar
untuk menjatuhkan musuh bersama

pada ketika ini musuh bersama mereka
ialah najib  dan rosmah




---------------

BILA NAJIB CAKAP HAL ISLAM








BILA NAJIB

CAKAP HAL

AGAMA ISLAM

BABI TERBANG

IKAN KAYUH

BASIKAL



Najib sifatkan sekutu Dr M, Kit Siang sebagai munafik


"Saya fikir mereka telah kehilangan arah. Terlalu banyak kali. Bukan sahaja rakyat keliru, mereka (pembangkang) keliru



al munafikun

wal al tan tu ya

wal tipu ron

in kun tum

fuluss si kom

wal pe ri son

wal tungguri





-------------

HABIS TANAH MELAYU TERGADAI






MASIH ADA

YG TAK CAYA

NEGARA KENA

GADAI PADA

ALONG CHINA

KOMENTAR
najib seoarang pemimpin
yang banyak masalajh
yang banyak skandal
7 negara sedang siasat
kes pencurian 1MDB
dimana najib terlibat

di paris sedang disiasat
kes bunuh altantuya
kes rasuah scorpene

pemimpin bermasaalah
akan terus diperas ugut
tanah keretapi di singapura lesap

kini projek keretapi
kini projek pelabuhan
semua ini adalah kes peras ugut

wasapada kepada china
dari tanah besar

Projek Pelabuhan Melaka ada agenda ketenteraan China, lapor akhbar Singapura
 | November 14, 2016
Projek yang merupakan sebahagian daripada 'Melaka Gateway' itu dibimbangi bagi meluaskan kuasa ketenteraan Beijing di Selat Melaka, kata pemerhati.





PETALING JAYA: Seorang pemerhati politik di Singapura bimbang projek pelabuhan Melaka berharga RM43 bilion menerusi usahasama dengan China lebih merupakan agenda Beijing mempertahankan kepentingannya di Selat Melaka, lapor The Straits Times (ST).
Ini kerana kebanyakan aktiviti perdagangan China menggunakan perairan tersibuk di dunia itu terutama dalam membekalkan negara itu bahan api.
“Ada elemen strategik mengenai Selat Melaka,” kata pakar hubungan Malaysia-China, Dr Johan Saravanamuttu dari S. Rajaratnam School of International Studies.
“Ia selalunya bermula dengan penglibatan ekonomi, yang boleh bertukar kepada ketenteraan, kerana China terpanggil memastikan keselamatan semua kapal dagangnya,” katanya dipetik ST.
Pembinaan pelabuhan itu sebahagian daripada projek “Melaka Gateway” yang melibatkan syarikat jana kuasa gergasi PowerChina International, dan merupakan antara pelbagai usaha sama ekonomi dengan China yang dijalinkan selepas lawatan Najib ke Beijing awal bulan ini.
Projek yang dijangka siap pada 2025 itu diharapkan dapat mengurangkan beban Pelabuhan Klang, di samping menarik lebih 100,000 kapal kebanyakannya milik China
Projek itu juga dilihat memberi persaingan hebat terhadap usaha Singapura meluaskan pelabuhannya, yang kini dianggap paling sibuk di rantau ini.
Najib baru-baru ini mempertahankan beberapa pemberian kontrak kepada syarikat China, di sebalik kritikan Malaysia semakin bergantung kepada Beijing.
Ia turut mengundang spekulasi kecenderungan kepada Beijing merupakan balasan kepada sokongan dana China bagi membantu melangsaikan hutang 1MDB, syarikat milik negara yang terpalit skandal termasuk siasatan pihak berkuasa di Amerika Syarikat, Singapura dan Switzerland.
KALI INI
CHINA PULAK
PAU NAJIB
-----------------

TEMUBUAL TER HOTT TER NOWW






MENUJU 

KE BERSIH5

TUNGGU NANTI

TEMUBAUL 

TERNOW 
TERHOTT


-------------

BERITA BAIK UNTUK KELANTAN






WARGA O3

INI BERITA

AMAT BAIK



Tiga penjuru: Pas akan hilang kerajaan di Kelantan, kata Husam

14 November 2016

Pendirian Pas untuk tidak bersama Pakatan Harapan akan mewujudkan pertandingan tiga penjuru dijangka akan membawa kekalahan teruk parti itu di Kelantan dalam pilihan raya umum (PRU) ke-14 akan datang, kata bekas naib presiden Pas  Husam Musa.

AMBO DAH

ROYAK MU

TOK SEEY

MU KEMUT

TOK CAYO

NATANG

BEROOK






---------------

MARI KAH KAH KAH






SAPU BERSIH

TUTUP BUKU

KAH KAH KAH



-------------

MEMANG AMAT HEBAT




       HAMPEH
Dia yg jahat... kata org jahat!,politik hampeh..!!! on HEBAT SOSOK INI
652203 4423143
on 11/14/16





TUMBUK SENDIRI
Dia tumbuk hidung dia sendiri tu... Buat2 salah kan org lain pulak. Muka tak maku on HEBAT SOSOK INI
Anonymous
on 11/14/16

AMAL ZIKIR
ada seorang anak muda dari sekinchan telah berkata bahawa jamal ini seorang yang kebal tak lut senjata tajam, tak lut senjata api. Dia seorang yang pandai dan banyak ilmu dalam dunia persilatan zahir dan batin. Dia tak perlukan tangkal kebal, 

dia amalkan zikir dan doa untuk badan kebal. Tapi bila ada org tumbuk muka dia kenapa berdarah hidung? Lalu timbul persoalan, adakah hidung dia berdarah sebab dia lupa mandi wajib? Kah kah kah padan muka. on HEBAT SOSOK INI
Anonymous
on 11/14/16

BERDARAH HIDUNG
Kalau tumbuk dari depan mau berdarah lobang jubor si jamal tu.. boleh claim dedak lebih lagi laa sbb hidung dah berdarah kahkahkah on HEBAT SOSOK INI
batutepi jalan
on 11/14/16


NYAMUK GIGIT
Tumbuk sesame sendiri ke... ke nyamuk gigit... telebih ais nie, smpai hudung luke... kah3... ko gaduh sama sendiri ke... kena siasat pakai cctv nie... ponggong bedarah tak... mcm2 ko buat, nak huru harekn negare yea jamal... Geng m3rah main jahat, mmg betambah syg ketua penyamun.. on HEBAT SOSOK INI
Publish | Delete | Spam
Anonymous

on 11/13/16

MINTA DEDAK
Kah Kah Kah... Pukul dengan kayu, kayu patah... Pukul dengan batu, batu pecah... Kena jentik hidung terus berdarah... Menangis2 minta dedak... Kah Kah Kah... on HEBAT SOSOK INI
Dato' Ahmad Fauzi
on 11/14/16

BUAH KECUT
Dengar kata buah kamu kecut dan termasuk? Semalam kena ambush. Nasib dia orang tak tangkap kamu. Kalau tangkap habis dia orang cukur segala bulu dibadan kamu termasuk janggut cari makan. on HEBAT SOSOK INI
Anonymous
on 11/14/16


MAGIK
Ada MAGIK Ada BON BON Chabut..... Chabut.... Chabut,,,, Hantuuuuuuuuuuu........ Mana ALAMAK !!!!!!!!!!! on HEBAT SOSOK INI
Anonymous
on 11/14/16



-----------------

LAGI LIMA HARI










Lagi  



lima hari









---------------

MENGHASUT DISANA SINI







MALAM INI

DI RADIO 

BANGSAR




MALAM INI

DI DEWAN CINA

GEORGE TOWN








----------------