.

Ahad, 6 November 2016

BERITA AMAT PENTING MALAM INI






BERITA INI

AMAT PENTING

APA MAKNANYA?

KOMENTAR
kenyataan ini membuktikan
bahawa propaganda pembangkang
membuktikan tulisan pembangkang
membuktikan ceramah pembangkang
telah berjaya

dari segi strateji perang
jangan sesekali mengakui
ada kelemahan
jangan mengakui ada keburukan
jangan akui ada masaalah
jangan mengakui tidak sempurna

jangan sesekali mengakui
kita number dua
kita calon kasihan
kita dapat markah kasihan

kenyatatana ini jelas menunjukkan
gerombolan ketuanan melayu
telah berjaya diasak
telah bejaya didobrak
hinggakan kenyataan ini dibuat

kenyaatan ini menjemput
kauam kerabat gerombolan
untuk sama bertahan
ini maknanya ramai dari
anak syarikat ketuanan melayu
MIC, MCA. GERAKAN
telah mula menjauhkan diri
dari gerombolan ketuanan melayu

di sarawak di sabah
suara merdeka  makin lantang

NOTA:
ini tanda tanda
hari hari akhir untuk ketuanan melayui
bedrtambah pula negara tela
dijual lelong kepada china


Annuar Musa akui BN bukan 'sempurna' tapi lebih baik

Anggota Umno dan parti komponen lain Barisan Nasional (BN) perlu bersama-sama menangkis sebarang dakwaan yang cuba memburuk-burukkan kerajaan serta para pemimpin negara.

Ketua Penerangan Umno, Annuar Musa berkata tanggungjawab mempertahankan kebenaran perlu dilaksanakan bersama-sama untuk kesejahteraan rakyat dan negara.
"Walaupun BN ini bukan kerajaan yang maksum, bukan 'perfect government', tetapi kita jauh lebih baik daripada kerajaan yang lain dan kita sentiasa mensejahterakan rakyat," katanya ketika merasmikan penutupan majlis Pemukiman Penceramah Kementerian Komunikasi dan Multimedia (KKMM), malam tadi.
KETUANAN

MELAYU KINI

SUDAH JADI

KETUANAN 

CHINA

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH






-------------

KES NAJIB MAKIN BERAT







jeng jeng jeng jeng jeng



 | November 5, 2016
sanusi-lim-kit-siang-mahathir-1
Kit Siang berkata siasatan polis terhadap 3 bekas menteri boleh dianggap 'krisis Perlembagaan terkini’. More ››



PETALING JAYA: Bekas menteri kabinet  Sanusi Junid dan bekas perdana menteri  Dr Mahathir Mohamad akan menghadiri mesyuarat di Parlimen pada Selasa bagi mempertahankan keistimewaan Parlimen dan imuniti.
Penasihat DAP, Lim Kit Siang menulis dalam blognya hari ini yang Sanusi mengesahkan kehadirannya bersama-sama Dr Mahathir.
Lim menggesa mesyuarat itu diadakan berikutan siasatan polis ke terhadap bekas menteri Kabinet, i Muhyiddin Yassin, Ahmad Husni dan  Shafie Apdal yang berucap di Parlimen baru-baru ini mengenai 1Malaysia Development Bhd (1MDB).
Beliau berkata, “pencerobohan berbahaya polis” berhubung keistimewaan Parlimen dan imuniti ahlinya boleh dianggap sebagai “krisis Perlembagaan terkini terhadap doktrin pemisahan kuasa”.

berat
amat 
berat



-------------

BANGANG SOKONG HINNGA MATI




f.b

Maafkan saya... sekadar renungan....tiada kena mengena dengan mana mana kg dan mana mana pemimpin...Alhamdulillah Malaysia masih Aman dan Maju Jaya..Senyumlah Sikit K.




























-------------

BUDAK NEGRO KENA TIBAI







BUDAK NEGRO

KENA TIBAI








KES NAJIB JUAL HARTA PADA CHINA







KES NAJIB

JUAL TANAH

MELAYU PADA

CHINA AMAT

MENAKUTKAN

HINGGA AHLI

SUKAN NEGARA

MASUK CAMPUR

POLITIK

KOMENTAR
ini kes besar
ini kes amat besar
khairy yang selama ini
senyap sepi tak campur poltik
terpaksa bercakap
kesah najib jual tanah melayu
pada china komunis ini
sedang merebak
kes najib gadai tanah melayu
pada china komunis ini
sedang membakar orang melayu



Khairy gesa kerajaan jawab dakwaan pembangkang segera
 | November 5, 2016
Beliau berkata sebarang dakwaan tidak seharusnya dibiarkan tidak dijawab dalam tempoh yang lama agar tidak timbul persepsi negatif.
KUALA LUMPUR: Kerajaan harus bertindak pantas dalam menjawab sebarang dakwaan dan tuduhan pihak pembangkang bagi memastikan tidak wujud persepsi negatif, kata Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin.
Beliau berkata sebarang dakwaan jangan dibiarkan tidak dijawab dalam tempoh yang lama, dan perlu dijawab pihak berwajib selewat-lewatnya 2 hari selepas sesuatu isu ditimbulkan.

BERAT INI

KES BERAT

HABIS SEMUA

HARTA DIGADAI

PADA CHINA

LINGKUP ABIS

KETUANAN

MELAYU




----------------

HUTANG HINGGA KE CHINA









NABI MUHAMAD

KATA:

CARILAH ILMU

 HINGGA KE 

CHINA

JANGAN SALAH

DENGAR 

BUKAN 

BERHUTANGLAH

KAMU HINGGA 

KE NEGERI CHINA





-------------

MAO PINJAM









CAKAP BUNYI

MACAM INI

ADA NIAT NAK

JUAL PADA

CHINA KE?

SAJE TANYA

MANA TAHU

MAO PIN JAM



Restoring HSA to original state a federal govt decision

 | November 5, 2016
Johor Menteri Besar Mohamed Khaled Nordin says he is aware the hospital building is unique and a historic landmark.

KULAI: The move to restore the Sultanah Aminah Hospital (HSA) to its original state following a blaze on Oct 25, is subject to the federal government’s decision.
Johor Menteri Besar Mohamed Khaled Nordin said he was aware that the hospital building was unique and a historic landmark.
He told reporters this today, when asked to comment on the Sultan of Johor, 

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
HABIS LINGKUP



-------------

MALAM INI DI ALOR STAR





JEMPUT DATANG

MALAM INI

DI ALOR STAR







-------------

POODAH MAIREEK






kah kah kah
kah kah kah
kah kah

maireek



Jamal tak jadi roboh pejabat Malaysiakini

PETALING JAYA - Pengakhiran himpunan Gerakan Baju Merah di pejabat Malaysiakini berjalan dengan baik apabila Ketua Umno bahagian Sungai Besar,  Jamal Ikan Tongkol membatalkan hasratnya untuk meruntuhkan bangunan pejabat Malaysiakini.

Jamal ketika hadir berucap di himpunan sekitar jam 3.30 petang berkata, pihaknya sengaja mengehadkan bilangan peserta yang hadir di himpunan tersebut.

"Saya telah hadkan peserta himpunan hari ini kurang daripada 20 ribu.


kah kah kah kah kah kah kah kah kah

pooodah

-----------

MALAM ESOK - DI BANGSAR UTAMA





ESOK MALAM

JEMPUT DATANG

JEMPUT DENGAR

Siri wawancara menuju #Bersih5

"Masa depan institusi perundangan di Malaysia"

Bersama Datuk Zaid Ibrahim
Bekas Menteri JPM (Undang2) &
Bekas MP Kota Bharu 

Moderator : Jimadie Shah Othman 
(Editor Malaysiakini.com)

TARIKH : ISNIN, 7 NOVEMBER 2016
MASA : 9.00 MALAM
TEMPAT : KELAB BANGSAR UTAMA,
52C JALAN KEMUJA OFF JALAN BANGSAR

JOM HADIR BERAMAI-RAMAI!!

INSTAGRAM : RADIOBANGSARUTAMA
FACEBOOK :radiobangsarutama
TWITTER : @R_Bangsar_Utama




-------------

NAJIB JUAL MELAYU






HAJI  HAJI CHINA
Aku fikiran positif dgn lawatan najib kt china sbb dari berita tak rasmi aku dapat info.....kerajaan china akan menaja 3000 jemaah haji malaysia setiap tahun selama 5 tahun, duit utk pembaikan masjid seluruh malaysia selama 2 tahun ( termasuk elaun Imam) kerajaan china juga setuju akan menggunakan model pembelajaran PERMATA untuk tadika di negara china, in bermakna cikgu cikgu PERMATA akan mengajar kt china kah kah kah kah on MAO KLEIN TONG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/5/16





-----------

LAKI SEBAT - BINI REMBAT




f.b


WOWW !! Dah kutip GST RM57,270,000,000 (RM57.27 bilion).. Ke mana agihnya kutipan puluhan bilion itu ??!!
Tup-tup Najib, Rosmah anak-beranak pergi ke negara Komunis-China naik jet mewah kerajaan terus deal tambah buat hutang RM55 bilion lagi..























------------

YUAN IS TUAN





f.b



YUAN is TUAN
Ali Baba is Real economics. Its no longer the dream of 80's.
China doll is Idol.
Congratulations Jibby.
















--------------

SELIM MELIM - GEMOK PENDEK





CANTIK TUNJUK PADA DUNIA
kalau isteri kita cantik kita nak tunjuk kepada dunia dan bangga...kalau isteri macam badak hodoh pendek...terpaksa juga tunjuk sayang depan orang buat wayang drama sketsa...kah kah kah....nasib engkau lah wahai... lihat lah kekurangan yang allah berikan....billion dalam bank....merata orang cium tangan...

nak peluk bini masa tidur...tangan tak cukup panjang....berdengkur macam dino...kah kah kah...seksa hidup tengok orang lain yang bawah bawah miliki isteri cantil slim mlim...nak tolak banyak rahsia bocor...seksanya hidup.. duit banyak... harta billion tapi tak boleh guna...seksa tu kah kah kah on MEMBACA TANDA DAN MAKNA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/6/16

TIKAM BIJI MATA
itu bezanya yg berpendidikan tinggi dan yg dididik bomoh...kelasnya tersendiri...didikan bomoh...bila sudah senja..dia akan membebel sendiri..bebelen nya berulang dan siapa yg tersangkut dgnnya atau terperangkap dalam naugannya..pasti mati duduk masa main COC...tau apa bebelannya....NAMA BAPAK HAMBA..KEMENYAN..

INI IBU HAMBA..SETANGGI..HAMBA..NAMA HAMBA....TEMPAT BARA....hehhehehe...kalau aku ada masa tu...aku tikam biji mata dia dgn kayu aiskrim....kakakakakkaa on MEMBACA TANDA DAN MAKNA
Publish | Delete | Spam
DIDI KOTA BELUD
on 11/6/16

GEMOK DAN BOROS
Beza sangat antara wan azizah dan tun siti berbanding suami najib yg gemok dan boros tu. Betul ke orang cakap.. betina gemok biasanya otak kecik dan tak berfungsi? Keturunan baik, baik la jadinya. on MEMBACA TANDA DAN MAKNA
Anonymous
on 11/5/16

------------