.

Selasa, 27 Disember 2016

ZIANA BUAT ALBUM LAGI




BUAT ALBUM LAGI?
Ziana buat album lg ke..? ziana mohon tampil buat penjelasan fitnah ini... Katekn yg awak tak buat album lagi.. jgn Cuba selindung dibalik awan yg kelabu... on PENEROKA FELDA KENA TIPU
Anonymous
at 5:09 PM


ZIANA DALAM BAHAYA?
Ciss! Kalau ziana lah penyebab atau pemangkin kekalutan kewangan dalam negara, maka dah tentu dia meletak nyawanya dalam bahaya sepertimana joan of arc mengorbankan nyawa sendiri, cuma kaedah tentu jauh berbeza. 

Mana taknya, kelemahan ringgit menimbulkan masalah negara pada pembesar negara, iaitu kekalutan besar pada orang besar dalam negara, dan kita bukan bercerita pasal nak beli sehelai baju harga 200ribu, itu perkara enteng beb, macam baki duit poket harian je tu. 

Kita cerita pasal kekalutan nak beli helikopter peribadi 200juta, atau nak bagi duit pada anak 100-200juta buat beli apartmen luarnegara atau beli saham studio hollywood, okey. Ini yang susah bila ziana kasi jatuh ringgit. 

Patut dapat beli 30-40unit, ni cuma boleh 10-20unit je, mana tahan! Maka c4 atau tong simin boleh jadi mengejar bayang ziana sekarang ni... on PENEROKA FELDA KENA TIPU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:43 PM






-------------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Segala kekalutan ini puncanya dari ziana?

Mungkin ini tanda cinta najib razak pada ziana. Apa barang bina istana cinta mcm taj mahal, lebih baik songlap billion billion dari rakyat.

Ohhh! Betapa agongnya cinta itu.. oh! alangkah indahnya.