.

Isnin, 5 Disember 2016

WATAK BARU MUNCUL






WATAK BARU

MUNCUL

DONALD JIB

DAN

PUKEE ROSMAH

OPPS..MAAF

MIKEE MAH



------------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah kah memang menyahut seruan ketua twit negara lah kau zunar oi kahkahkahkah! Zunar, anak buah donald duck 3ekor, nama depa Huey Deduck, Dewey Deduck, dan Louie Deduck, semua ni sangat nakal dan sangat suka makan deduck kahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Way to go, zunar. Tp bukan donald dedak, aku rasa donald deduck!

Tanpa Nama berkata...

Donald Dedak dan Mikey Mah

Kalao macham ni, Walt Disney pon tak bolih nak saman...kakaka
Kan baek kito patoh arahan Kepala Twit Negara..kakaka
Oi, Kepala Bana Twit Negara, this was your advise...kakakaka
Advice well heeded...kakakaka

Tanpa Nama berkata...

ini terbaik..kalo fami reza ada badut najib, kini kita bole najib duck kan isteri rosmah mansur ni...itik juga makan dedak dgn cara menyudu..amerika ada donald trump bukan donald duck, malaysia ada najib duck give dedak...it a duck family shown in 1mdb...emm, agak2 si penasihat duck ni mcm ne rupanya..takkan jd mickey?takkan jd goofy...arrgghh biar la zunar pikir kreative dan kritis..salute bro zunar..

652203 4423143 berkata...

Hiiss... TT ni...guna la bahasa molek sikit walau pun utk orang yg teruk.bukan apa "bahasa melambangkan bangsa.."tu kata P.Ramlee.kata aku "takut timbul rasa simpati"