.

Khamis, 15 Disember 2016

USTAZ AKHIR ZAMAN





OSTAZ AKHIR ZAMAN
tak saman maksud dah masyuk... tak banyak 90 juta demi agama... bukan rasuah...hanya derma ikhlas suci murni demi agama...apa pun ostat dah mampu beli alphard vellfire...unta tak dapat beli... dah disembelih zaman pak lah kah kah kah...beginilah ostat akhir zaman... 

berhujah halal haram atas derma diterima...derma banyak....banyak lipat kung fu... kah kah kah...zaman tok guru dah tiada...sudah dikafankan....syukur on APA PANDANGAN USTAZ INI?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:50 PM







---------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

2,3,4,5 bln lepas.. duk tgk TITM bercangah pendapat ng geng2 tuan presideng.. sehari 2 ni cool down.. bekap tuan presideng.
sbb dye tau.. kalo lawan.. umpama.mcm anjing gigit kerete kebal.. tuan presideng pn dh xlame.. sabor je la.. kalo kne pecat.. lg x de nilai cam mohedeen.. tp kalo TITM terlepas jd presiden.. amno boleh siapkan liang lahad.. kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

TT, dalam agama, duit haram, duit riba, duit rembat dan duit projek boleh diterima utk khusus bangunkan agama, bukan utk kepentingan diri.

Jadi ini penting utk Hadi terima duit 90 juta dan 10 juta duit kuari ini jika untuk pembangunan parti. Sbb parti PAS mmg xdak duit banyak, duit ini dpt digunakan utk pembangunan parti.

Duit jual cerita Memali dah habis koyak rabak Tabung Memali. Berjuta siot. Ini pula PAS dah nyawa2 ikan. Harakah pun dah x laku. Jadi duit tu mmg penting.