.

Jumaat, 23 Disember 2016

TUHAN HAKIKI




TUHAN HAKIKI
kalo dah warga kelantan sendiri pun buat dek, buat2 bodoh buat2 tak tau sb ada jawatan diputarjaya, jgn kata banjir besar, kalo tsunami kat kelantan pun diorg tetap pilih pas..

kalo lembaga daulah bole menangkan umno bn, tak mustahil spr juga kan menangkan kelantan kpd pas..masa tu baru korang yg bising padan muka..tuhan sudah lama mati..

tuhan yg hakiki adalah tuhan wang...warga2 islam ini biasanya akan kata "biar la tuhan yg membalasnya diakhirat".dan pada diduniawi ini tiada la balasan keatas ulama2 penjual agama, penjual serban dan jual atau penjual dhab.. on BANJIR RAHMAT ALLAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/21/16



------------

4 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

La ni ramai ulamak yang carik makan dengan ayat tuhan masuk Ostipal .. sakit terlebih zat .. zat kurnian tuhan. Kah Kah Kah ajar orang lahap cara nabi .. Las Las badan sendiri membelon macam perut patong budha. Tu lah sakit tu satu haekmaah .. sakit bole cuci dosa oooo .. ugama dah jadi pusing-pusing .. buat duhit, cuci dosa, mati terus masuk syurga .. entot-entot.

Tanpa Nama berkata...

SembahWanglah kamu sebelum kamu disimbahWang

Tanpa Nama berkata...

BEWAK KEPALA KARUNG jugak power macam power ranger

Rakyat pulak suka bangga jadi Bahalol

Kata nya "TAKDIR"

Aneh nya Melayu Melayu saja , yang papa kedana miskin....

Kalau ada extra tuh rata rata GENG PAU

Lahap !!!!!

Jangan tak Lahap.....


REJEKI katanya....

Ha ha ha ha ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

Pedas nya ayat ko ni..terfikir juga kata2 ko tu mcm btl juga.org dtindas dipalestin dsyria pbunuhan beramai2 org islam juga rohingya, taklupa juga banjir besar di Malaysia diketuai pak lebai balak tp xjd apa pun.yg kejam terus mengejam,yg lemah hina terus lemah ditindas makin di henyak dilanyak...Biar tuhan membalas...tp xda pulak balasan tuhan kpd penzalim2 ini..apakah tuhan sengaja membiarkan keaadan mcmni?mohon tt siarkan supaya pembaca yg lain dpt beri pandangan