.

Selasa, 27 Disember 2016

TIPU VISa MASUK MALAYSIA




PELAJAR ASING BAWA MASALAH
Kat ox-fart, yale semua tu yuran mahal. Kat malaya yuran murah. Tapi imigresyen malaya bagi visa on arrival, itu mmg silap besar. Sepatutnya sebelum datang sini tapis la betul2, apply la visa dulu. 

UK dulu mcm tu jugak, tapi bila mcm2 masalah timbul baru diorang ubah syarat, nak ke sana kena apply visa dulu. Kat malaya ni org luar bebas keluar masuk, dah ada mcm2 hub; seludup org, seludup dadah, seludup duit dan dan dan.. on PELAJAR ASING BAWA MASALAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/26/16







---------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Biasa lah

Nama pun Malaya kan

Tanpa Nama berkata...

La baru ku tahu dtg malaysia dulu baru dpt visa.. hebat org keselamatan...