.

Jumaat, 23 Disember 2016

TERIMA DEDAK DARI NAJIB




KEJAP ALIM KEJAP MENYETAN
bro..kalo seseorg yg sekejap kata itam sekejap kata putih ini biasanya macam org yg baru dpt harta karun atau berjaya dlm projek tarik duit..ketika dieramkan duit itu, ahli2 yg terbabit ada perubahan sikap yg pelik..

sekejap alim sekejap meyetan..akhirnya duit yg ditarik atau harta karun itu cuma la daun2 kering yg disimpan dlm guni2 beras.lu tak caya lu tanya geng2 tarikat belah2 sabak bernam atau sungai besar.ini sama macam kes pas..

nape sekejap kata itam sekejap kata putih, sb pas dah terima duit harta karun sebanyak rm90juta..maka makin flip flop atau kluk klak la beliau..nak lawan tp takut dgn bai`ah..tak pasal2 kena buat cina buta...

tp najib bukan jual malaysia kat cina buta,najib jual malaysia kat china komunis...komunis ini bukan islam dan tidak bersunat..bahaya..tak caya tanya mufti.. on PARTI ISLAM TAK TENTU HALA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/22/16





------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

apa pun hj hadi dah masyuk 90 ..yg tak dapat... yg tak merasa...yg tak berpeluang...bising merata...menyalak sekeliling...tulang tak dapat... tahniah hj hadi kerana berjaya menjual agama, perjuangan, bangsa, segalanya utk 90... setakat mana 90 akan membawa kebahagian kepada hj hadi hanya yg maha mengetahui ketahui...kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

rasuah budaya malaysia...sapa tak setuju? rasuah menjadi darah daging malaysia? adakah cina makan babi makan rasuah? siapa paling ramai terlibat rasuah? siapa bersalah? yang memberi atau yang menerima? yang memberi melepas diri dari masalah dan yang menerima melepas tanggungjawab, amanah, diri dari membuat tugas...oleh yang demikian...ikan busuk dari kepala...kalau kepala kata rasuah sebagai derma maka perlu diwar-warkan sebarang rasuah boleh ditafsirkan sebagai derma...bayar derma kepada polis, kepada imigresen, kepada kastam, kepada munke, kepada kepala kepala jabatan, kepada ketua cawangan semuanya derma ikhlas suci murni khalas kah kah kah...perkataan rasuah harus dilupuskan dari kamus dewan bahasa dan pustaka kah kah kah....

Tanpa Nama berkata...

KARUNG PUNYA PASAL , KULOP TETEL PUN HALAL

Buat masak kari TETEL KULOP laku jual kan Bas Stand Klang wokay....

Alamak pun ada KULOP dan TUNGGAO jugak

Biasa lah

Kalau CHINA KOMUNIS masok , semua tak payah Solat JUMAAT macam kat XINJIANG lah....

Baru boleh tinggi produktiviti sebab kerja saja