.

Sabtu, 10 Disember 2016

TANAH MELAYU DIGADAI OLEH NAJIB




F.B


Sy setujuh dengn pkck ni..
Kita mmng akn d jajah blik d sbp kan oleh sikap pemimpin kita..
























-----------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Melayu BODOH

Padan muka

Ada manusia tak nak , di pilih jugak BEWAK

Di pilih jugak BEWAK SERBAN

Nah , Melayu Melayu jadi bangkai lah gaya nya

BEWAK mana ada makan fresh fresh semua di jadi bangkai

QURAN SUNNAH ada tapi tak nak ikut

DEDAK jugak di LAHAP SAMPAI KIOK

Padan muka

Seksa dunia sebelom masok Seksa Kubor

Tanpa Nama berkata...

Kena jual pun tak apa la bro. Kalu pak2 lebai setuju dan redo, kita kena la redo bro. Klu tak kang kita kena tanam kat jirat cina.

Tanpa Nama berkata...

Hipokrit najib kecam cina dap dan menakut2kan melayu dgn cina dap tetapi pd waktu sama jual negara kpd China komunis. Sedarlah org melayu. Jgn diperbodohkan lg oleh najib dan umno

azam berkata...

Bila hudud dilaksanakan nanti
Allah akan tolong kita cari duit dan tebus semula yang tergadai tu