.

Isnin, 5 Disember 2016

TAK ADA TAMU DATANG




TAK ADA

TAMU DATANG

DEWAN KOSONG


NAJIB BUAT

JAMUAN MAKAN

MALAM UNTUK

PERWAKILAN

TAPI JEMPUTAN

TIDAK DATANG



UMNO Perwakilan go on strike. I received this via sms :

"Jamuan makan malam UMNO hambar.   Meja banyak kosong.   Perwakilan yg datang lepas makan tak sampai 10 minit belah balik.  Najib fed up bengang.  Banyak yang tak datang makan. Pasal tau duit haram.   Ramai perwakilan bengang dan marah ucapan Najib, Zahid dan sayap2 semua mengundang perpecahan,  menyerang sesama Melayu.

Ahli Umno sendiri sudah mula menghukum Najib dan Umno.   Allah Swt sedang tunjukan...
 
Najib sekali ini berucap pun pegang sapu tangan asyik lap air liur bersembur dan selekeh.   Dalam criminology itu bukti Najib nervous dan ketakutan dan guilty conscious.   Itu bukti orang bersalah.
 
Jiwa tak tenteram makan duit haram, duit keringat rakyat.  Semua itu Allah Swt sedang tunjukan."

Here are the pictures. Note that this picture was taken during the dinner. Not before or after. Jangan klentong. MO1 is already seated. Dinner is being served. The girl is singing on stage 


You can count the tables for yourself. There are at least 120 tables seating 10 people each. That makes at least 1200 guests. There are hardly 200 people in attendance. Most of the tables are empty. Even the Perwakilan UMNO are refusing to attend the Grand Dinner with the party president ! 

And the 200 in attendance  includes the waiters, waitresses, security guards, policemen, bodyguards, butt kissers and ball carriers. 

Where are the Perwakilan UMNO?


Macam ini sajalah. The Majlis Tertinggi must meet MO1 and tell him enough is enough. Just pack up and leave.  The people really dont want you around anymore. 

Let us be gone with you. 

INI KES AMAT

BERAT

BERAT


-----------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

1-kalau ada video 20saat lagi chantekkkk. Lagipun foto ni tak berapa nak jelas pulak, mana najib mana penyanyi pun susah nak tentukan, dah tentu kepala dan kaki kelentong akan twist baekkk punyer.
2-kalau umno sendiri halau dan gulingkan najib, itu berita buruk untuk pakatan. Untuk negara pula belum tentu akan dapat separa baik. Sebabnya sejarah akan berulang lagi. Pm yang dilihat tak sesuai lagi untuk malaysia ditukarkan dengan presiden umno yang baru, yang kununnya lebih baik, tetapi terbukti acuannya tetap umngok, maka bongok dan kaki kelentong dan kaki songlap dan autokratik yang sebenarnya rasis dan sentiasa menekan, terkadang menekan kaum cina malaysia, terkadang menekan media bebas atau alternatif, terkadang pula menekan amoi mongolia.

Tanpa Nama berkata...

Penuh laa TT, mata aku nampak ramai jer kat meja makan tu. Ada ahli silat yg ghaib, ada perwakilan jin islam dan dan dan. Korang saja jer nak buruk burukan najib kan?

Tanpa Nama berkata...

sesungguhnya kalian silap..yg menjadi ahli umno seumur hidup itu ialah kerusi dan meja..bak kata patah-patah, ahli umno ni bodoh macam kerusi meja..maka sah la yg hadir itu adalah kerusi meja kerana umno adalah parti yg memperbodohkan org..yg pandai2 dah sokong dap...kahkahkah..kain lapik meja tu kalo dijahitkan pasti bole dibuat jubah dan serban berkodi2...jgn salah faham, hadi tak minum todi..hadi hanya menodi rm90juta saja..alah pelihara terenganu dan membalak ulama dunia...