.

Ahad, 11 Disember 2016

SOKONG LEBAI HADI




SOKONG  PAK LEBAI
Aku sokong sangat2 pas letak calon di permatang pauh kalau calon pas tu ialah lebai hadi. Saja nak tengok lebai hadi tegolek dog. on LANGKAH TEPAT DARI PAS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/10/16






------------------

5 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Mabok todi kito tahu apo hokomannya .. kalau mabok sotong ini lah padahnyo, nak lawang di P.Pauh pulok .. tak takot dicandat ko.

Tanpa Nama berkata...

Lebai bewak mana ada telo nak tanding kat parlimen permatang pauh. Paling kuat pom dia hantar anak buah lebai cicak kobin jer kat situ untuk buat lauk. Lauk kari cicak kobin. 100% aku kompom punya.

noname berkata...

parti pis yg di war-warkan sebuah parti isLam kini terbukti penuh dgn hasad n busuk hati. dgn hanYe sedikit dedak yg di-tabur ianYe tLh dapat mempengaruhi haLe tuju sebuah parti yg mengaku berjuang demi isLam. tLh jeLas Lebai'2 pis mempergunakan isLam utk keoentingan duniawi mereke dgn harge yg terLaLu murah.

Tanpa Nama berkata...

Lebai hadi amat benci dgn anwar wan azizah. Tu pasal org dio dok kipas nk cabar pkr di pmtg pauh. Pasal tu juga hadi join najib himpunan sokong rohingya. Dulu dah join najib dlm multaqa ulamak azhar. So molek benar pas masuk bn. Biar rakyat mudah nk tolak pas bn ke laut. Kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Pis jual kontol dgn harga yg paling murah. Mungkin dah kena nasi kangkang.