.

Isnin, 19 Disember 2016

SIAPA WAJIB BAYAR










NAJIB UNTUK

SELAMATKAN

TELAH JUAL

MALAYSIA 

PADA CHINA

TANAH BESAR

Najib pinjam lagi, rakyat terus tanggung beban
Najib mengisytihar pinjaman sebanyak RM55 billion dari sebuah syarikat di masa lawatannya ke China. Pinjaman ini adalah untuk membangunkan landasan keretapi letrik di pantai timur.
Kerajaan Najib telah pun pinjam RM42 billion untuk 1MDB. Kerana tidak membayar faedah dan pokok, hutang ini meningkat kepada lebih RM53 billion. Tidak ternampak sedikit pun pelaburan yang memberi keuntungan yang boleh diguna untuk bayar hutang.
Sudah tentu jika tidak dibayar faedah hutang ini akan meningkat lagi.
ROSMAH

ENJOT D'MENJOY

KITA SEMUA 

WAJIB BAYAR

HUITANG

NAJIB CHAT

ZIANA ZAIN

KITA BAYAR 

HUTANG

NAJIB CHAT

ALTANTUYA

KITA BAYAR

HUTANG

PUNDEK LAA






-------------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lailahaillalloh TT, bawok mengocap banyok2. Didale Isle, ana belajo, sikak tolong menolong ni baquih dok ado.

Sbb dongan otang ni, nogori2 PAS kot belah Pantai Timur patot ditolong. Sumer kenyang dengan makan dodak. Alhamdulillah. Dodak otang rakyat yg tanggung. Alhamdulilloh la doit masuk poket si Najib anok boranok ni bokopok2.

Ini maknonya sopakat mombawo borkat. Najib amik duik, otang rakyat bayor. Inilah koadelan yg dibawok Isle. Otang manyok2 mombawo borkat. Somer pakak meraso.

Tanpa Nama berkata...

Dah Melayu BODOH

Terima aja lah

Kira macam SEDEKAH saja lah

Masok SHORGHA wokay

Tanpa Nama berkata...

Jibby..lamo bonar den tak nampak ekau holiday ke US atau Hawaii? Biaso eh ujong tahun ekau rembat jet kerajaan samo anak bini haramjadah ekau tu. Apo laie ekau tunggu? Takdo banjir tanah runtoh atau tsunami elok bonarlah ekau borambus holiday ke Amerika sinun. BUEK APO MENEMPEK MUKO DALAM TIBI JIBBY PONYAMUN OI..?? Goli den..

Tanpa Nama berkata...

Jage2, program nak tenangkn rakyat miskin, program nak bodo2kn penoreh getah sedng bermula.. harga getah start naik
... Tu tanda2 awal pilihanraya nak dekat.. keh3

Tanpa Nama berkata...

Ontah eh najib ni! Dio behutang banyak melangit nak boli itu nak boli ini, kito pulak jadi penjamin eh, dah tu kono pulak setelkan somo hutang tu untuk dio, mano bulih! Dah dio ado masalah bayar balik hutang, buek la yang macam dikobarkan kek bebudak ptptn tu, poie jumpo akpk nun! -pakcik den dah marah kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Najib dah berhutang dgn along China. Tahu lah apa yg along akan buat jk tak bayar hutang