.

Isnin, 19 Disember 2016

SATU MISTERI - YB HILANG








SATU MISTERI

APA RAHSIA

DISEBALIK

GAMBAR INI?

PARLIMEN 

GERMAN

JEMPUT 8 YB

DARI MALAYSIA

LAWATAN RESMI

DALAM GAMBAR

INI HANYA ADA

TUJUH YB

SIAPA LAGI 

SEORANG

SIAPA DIA 

YANG HILANG?








------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro.. mana ada kurang. Lapan orang la semuanya. Tapi kalau guna lensa agama.. saya nampak lebih dari 8 orang..kiri kanan depan belakang..

Meir Amit berkata...

oiittt TT !!!
ko jgn gatalgatal buat pitna ato cito dongeng r
..da bnyak kli ckp, ko x nampak ke pintu tu tebukak !!!
Dio nak betol kan zip slua dia r
...erg ergk ergkh konniihhh TT gram aku tao

Saya bukan robot berkata...

Bising bonar tt, hari2 dok tanyo bondo samo.
Tutup cerito nih...jgn siar laieee
Yg hilang tu lobai pas sorban gadang kaki tengok porno german pay per view.
TONTOWI..... ngeh ngeh ngeh

kampong lad berkata...

halo bro, awat hang dok advertise/promote mamat kongkiak tu buat apa. he's just nobody & nothing worth mentioning in your entry.

Anoy berkata...

Tocheng...

Tanpa Nama berkata...

Apapun, aku berdoa supaya tuan badan yang dikatakan hilang dari foto ini bukanlah seorang dari yang dilanggar trak mahupun pemandu trak ketika kejadian menggemparkan di berlin.
Truck ploughs into crowd at Berlin market, 12 dead
The nationality of the suspected driver, who was later arrested, was unclear

Tanpa Nama berkata...

Apa la tt. Ni cerita lama la. Dah basi wei. Tak payah la kau ulang tayang 62 kali. Bengkak bijik mata kitaorang ni tengok. Misteri ni dah dirungkai dan diterbitkan dalam semua jurnal sains global maknanya dah diiktiraf sedunia penjelasannya, pintu terbuka sebelah nur jazlan tu adalah laluan yang diguna bila mp malaysia terbabit dilarikan oleh spaceship alien.