.

Khamis, 29 Disember 2016

SAJE TANYA KERANA JAHIL







INI DIMANA?


Mufti Perak: Berdosa bukan muhrim duduk bersebelahan dalam bas

 | December 29, 2016
Harussani berkata, umat Islam yang cuba menentang usaha syarikat bas ekspres itu dianggap jahil agama dan menentang hukum Tuhan.





MASA BUAT

AJI TU ADA

2 KAABAH KE?

SATU POMPUAN

SATU JANTAN

SAJE TANYA

JANGAN MARAH

KERANA JAHIL

TAK TAHU

WAL KESAH



---------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Orang Arab kata Yah LOL!!!!!

Yah LOL!!!!!

Yah LOL!!!!!

YAh LOL!!!!!

Bahalol......

Ada juta juta kan....

panglimo potaseh berkata...

Stim dalam bas berdusa .. tapi kalau kita stim tapi bersarkot dusa tak uztas.

noname berkata...

isLam adeLah sgame Yg mudah bkn satu agame Yg susah Lg rumit. jgn terLaLu mudah menghukum sesuatu tanpe kite memahami keadaan Yg sebenar. cube Lapangkan dada, pandangLah ia dari segaLe sudut n' tambahkan iLmu di-dada bersame dgn pengaLaman hidup itu Yg terLebih utame drpd kite menghukum.

Tanpa Nama berkata...

aku duk perati je geng2 penjaga agama ni.. bile masalah yg xde nilai ekonomi ni nyibuk je ulas.. ble hal2 yg membabitkan rasuah.. pecah amanah xde plak nk berbunyi.. sudah terserlah ape peranan tok peti ni.. menjage kepentingan pemerintah zalim.. agama adelah wayang plg tinggi nilai kutipan dlm mlysia..

Tanpa Nama berkata...

Habis tu sebelum2 ni dah berpuluh2 tahun dlm bas jantan betina duduk bersebelahan dosa sapa yg tanggung? Semua ulama dan mufti yg tanggung ke? Kenapa dulu2 mufti dan ulama tak sarankan perkara ni? Atau 2-3 puluh tahun dulu ulama dan mufti pun jahil jugak?.. tanya aje, jgn marah.