.

Isnin, 5 Disember 2016

PENYOKONG SETIA NAJIB KERUSI DAN MEJA




LAHANAT
MAGIK lah Mat Lahanat power wokay Geng Geng semua nya lahanat jugak lah Mana boleh nampak mata kasar Kena pakai Infra Red MERAH saja nampak Kan setan setan tuh warna MERAH on KENDURI TAK ADA SIAPA DATANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:43 PM

YANG KAPIR JADI  ISLAM
cilaka lu tt..lu ingat najib takut ke..lu tak tengok ke najib berkokok masa PAU PAS yg lalu..berdesing telinga, yg pekak jadi pulih, yang buta bole celik, yg kafir jd islam, yg pandai jd bangang...punya la kuat berkokok tetiba takda org dtg majlis mkn malam..apa punya sial jantan najib ni..makin lama makin sial sehingga sialnya terpalit diserban2 tok2 ulama dunia... on HANTU ALTANTUYA DATANG KEMBALI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:20 PM

YANG PANDAI SOKONG DAP
sesungguhnya kalian silap..yg menjadi ahli umno seumur hidup itu ialah kerusi dan meja..bak kata patah-patah, ahli umno ni bodoh macam kerusi meja..maka sah la yg hadir itu adalah kerusi meja kerana umno adalah parti yg memperbodohkan org..

yg pandai2 dah sokong dap...kahkahkah..kain lapik meja tu kalo dijahitkan pasti bole dibuat jubah dan serban berkodi2...jgn salah faham, hadi tak minum todi..hadi hanya menodi rm90juta saja..alah pelihara terenganu dan membalak ulama dunia... on TAK ADA TAMU DATANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:13 PM



--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ha ha ha ha

Lawak !!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Kedatangan dan kehadiran sangat basic dan penting, dari sekolah hinggalah bekerja, hinggalah majlis besar seperti kenduri kawin, kesemuanya ada senarai kedatangan. Oleh sebab itu, saya rasa terpanggil oleh satu suara dalam kepala sendiri untuk menjadi juruprihatin pada senarai kedatangan, sebelum lokman noor hakim lantik diri dia. Dengan jawatan baru ini, saya umumkan persetujuan majlis tertinggi senarai kedatangan dengan ayat pengkomen ketiga bersabit ahli seumur hidup umno. Menilik sejarah, pernah satu ahli majlis tertinggi umno sendiri berkata pembangku timbalan presiden umno adalah jawatan amat penting. Kerana pemegang jawatan mesti ahli berdaftar, maka sahih lah, bangku merupakan ahli umno. Akibat pentingnya kedudukan itu, tidak heranlah jawatan bangku diadakan begitu banyak bilangannya di kalangan ahli umno, mungkin dipelbagaikan portfolio masing2 seperti bangku bola, bangku kaki, bangku kayu, dsbnya. Rayuan saya, prihatinlah kita bahwa umno=nasi dan juga umno=bangku.