.

Selasa, 27 Disember 2016

PENEROKA FELDA KENA TIPU





PENEROKA

FELDA

HILANG DUIT

T. HAJI RUGI

LTAT RUGI

PERKESO RUGI

ASB RUGI

TAPI 

ISA SAMAD

MASIH SELAMAT

MENGAPA?

JAWABNYA

SELAGI

ZIANA ZAIN

BUAT ALBUM

SELAGI ITU

ISA SAMAD

SELAMAT

TANPA APA

GANGGUAN




-----------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Itu lah KUASA KONTOL MAGIK

Pasal ikut KONTOL , sekarang RAKYAT MERANA

Siapa punya KONTOL , Siapa pegang RAHSIA

Itu lah kuasa KONTOL MAGIK

Kuasa tak hilang di telan zaman

Tanpa Nama berkata...

Ziana buat album lg ke..? ziana mohon tampil buat penjelasan fitnah ini... Katekn yg awak tak buat album lagi.. jgn Cuba selindung dibalik awan yg kelabu...


Tanpa Nama berkata...

Ciss! Kalau ziana lah penyebab atau pemangkin kekalutan kewangan dalam negara, maka dah tentu dia meletak nyawanya dalam bahaya sepertimana joan of arc mengorbankan nyawa sendiri, cuma kaedah tentu jauh berbeza. Mana taknya, kelemahan ringgit menimbulkan masalah negara pada pembesar negara, iaitu kekalutan besar pada orang besar dalam negara, dan kita bukan bercerita pasal nak beli sehelai baju harga 200ribu, itu perkara enteng beb, macam baki duit poket harian je tu. Kita cerita pasal kekalutan nak beli helikopter peribadi 200juta, atau nak bagi duit pada anak 100-200juta buat beli apartmen luarnegara atau beli saham studio hollywood, okey. Ini yang susah bila ziana kasi jatuh ringgit. Patut dapat beli 30-40unit, ni cuma boleh 10-20unit je, mana tahan! Maka c4 atau tong simin boleh jadi mengejar bayang ziana sekarang ni...

Tanpa Nama berkata...

nak tanya bro..isa samad ke isa babi..teringat kes je dulu..ingatkan cina yg bela babi, rupa2nya taikun babi adalah org melayu islam..terkini ada taikun balak dari negara islam serambi mekah kahkahkah...