.

Isnin, 26 Disember 2016

PELAJAR ASING BAWA MASALAH







SOKONG

TERUTAMA

DARI NIGERIA


Nur Jazlan: Saring pelajar asing elak kemasukan pengganas


Sistem Perkhidmatan Global Pendidikan Malaysia (EMGS) perlu dikaji semula dengan mengambil kira saringan polis, kata Nur Jazlan.

KALAU NAK

BELAJAR NGAPA

TAK PERGI

KE OXFORD

KE YALE

KE LEUVEN

KE MIT

KE BERLIN

NAPA DATANG

KE BANGI?

KE KOK WENG?

KE LAGENDA?

INI MESTI NAK

BUAT PROJEK

VISA TIPU





---------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kat ox-fart, yale semua tu yuran mahal. Kat malaya yuran murah. Tapi imigresyen malaya bagi visa on arrival, itu mmg silap besar. Sepatutnya sebelum datang sini tapis la betul2, apply la visa dulu. UK dulu mcm tu jugak, tapi bila mcm2 masalah timbul baru diorang ubah syarat, nak ke sana kena apply visa dulu. Kat malaya ni org luar bebas keluar masuk, dah ada mcm2 hub; seludup org, seludup dadah, seludup duit dan dan dan..

Tanpa Nama berkata...

Woit, pelajar afrika bawa pendapatan lah. Lagi ramai pak itam dtg 1Mesia lagi bertambah pendapatan Me layu. Korang di sumer bengap ekonomi lah. Itu belom kira syed inkum lagi.

Tanpa Nama berkata...

Kan Melayu dalang nya

Biasa lah

Melayu kan suka kerja senang Pau Pau Pau

Bukan bebende baru lah