.

Selasa, 13 Disember 2016

PAS OTAK HAMPAU



BALUN BIAWAK
Otak hamlau PAS ni gini. Io campuran otak koling dan molayu .. tu sobabnyo koling dan molayu tak balun biawak sobab namonyo biawak.

Tapi molayu lahap Darb, koling lak suko montodarah Gudumbuk. Cubo kamu pikirkan dongan hanyo guno kopalo bana kamu apo bezo biawak, darb dan gudumbuk. 

Tapi chino totap makan babi walaupun ditukarkan pado namo pig, hog atau kobau pendek. Babi Arab panggil apo ha .. jgn sobut lu nanti gwa takut ado lak molayu yang nak torai makan. on APA JENIS OTAK ORANG PAS
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 12/12/16






-------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Khinzir lh. Bunyi ala2 arab. Mcm halal jer

Tanpa Nama berkata...

BEWAK SPESIAL tahan lama tak di makan zaman nih BEWAK SERBAN

MENU BEWAK SERBAN nih ke masak di gulung BEWAK SAMA KAIN SERBAN lah

Ada perasa KURMA , MASAK KICAP atau perasa PAPRIKA

Yang penting , BEWAK DATANG DALAM KARUNG MAGIK

Kalau tuh , kekenyangan pun tak nampak tapi puas lah

Ingat menu , BEWAK SPESIAL okay