.

Ahad, 11 Disember 2016

PARTI KUN PIUS






KUNT

PIUS




MAHATHIR KATA
Mahathir kato pas ni confused. Den kato pas ni blur tak ketentuan arah. Hati jantung pikiran dio suku nak tegakkan hukum islam 100% takde kompromi strict serupa taliban afghan. 

Suku pulak rasa itu melampau sangat dalam malaysia yang berbilang ugama dan fahaman dan tak akan dapat sokongan majoriti waktu pilihanraya atau bukan pilihanraya, maka nak bersetubuh dengsn umno supaya masih dilihat pejuang ugama bila menasihatkan umno bila orang umno buat perkara kontroversi sedangkan masa sama boleh berselindung sebalik umno sepanjang persetubuhan lalu tak nsmpak lah sebagai ekstremis ugama. 

Suku lagi nak bersama pakatan sebab pakatan dilihat prospek paling menarik jiwa golongan cerdik dsn juga generssi muda dengan tema perjuangan yang diihat politically dan morally correct. Suku terakhir cuma berserah pada takdir, pada pandangan dan keputusan pimpinan, yang dilihat.terbaik kerana mereka ulamak belaka yang wajar dan perlu dihormati lebih wajar dari orang lain on LANGKAH TEPAT DARI PAS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/10/16







---------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Orang Orang PAS kan jenis bahalol

Semua nak senang saja

Biar bodoh tapi nak jadi ketua

Kerja tak nak buat tapi nak 10 juta ajja

Kasihan orang asli kelantan nun

Nak senang jadi lahanat minta dedak karung juta juta sudah dapat pun

Bila nawaitu tak baik , apa bende pun tak jadi

Yang bahalol tetap bahalol lah

Orang Orang Melayu saja

kampong lad berkata...

ada 6 ribu +++ ayat & berapa ribu ayat2 sentuh tentang hukum hakam?

Tanpa Nama berkata...

Aiseh tt, den sajo lotak bahaso n9 kat pembuka ayat tu, dengan harapan dan kumat-kamit doa supaya tergerak jari kau menaip tajuk kocik atau sub header tu sebagai: masuk suku (atau tak boleh masuk suku etc) Tapi nyato tak makbul hajat tu, nasib baik malaysia masih aman

azam berkata...

TT tolong perbanyakkan lagi artikel burukkan PAS.
PRU dah dekat
Sikap hadi banyak membantu UMNO
Bagi dia KO