.

Rabu, 21 Disember 2016

PARTI ISLAM TAK TENTU HALA







PARTI ISLAM

MAKIN TIDAK

TENTU HALA

SATU CAKAP

ITAM

SATU LAGI

CAKAP PUTEH

KESIAN NAJIB

PENASEHAT

JADI MENTAL 

BAGI DEDAAK 

PUN TAK GUNA

Pas tidak rancang wujudkan kerajaan campuran

SHAH ALAM - Pas menegaskan bahawa parti Islam itu masih berada di pihak pembangkang dan tidak akan bekerjasama dengan Umno bagi mewujudkan kerajaan campuran selepas PRU14 nanti.

Naib Presidennya, Idris Ahmad berkata, sehingga kini tiada sebarang perbincangan berhubung kerjasama diadakan dengan Umno memandangkan Pas kini komited bagi bersama dengan blok ketiga Gagasan Sejahtera.

“Saya menolak dakwaan mengenai kerjasama tersebut memandangkan Pas kini komited bersama dengan Gagasan Sejahtera bagi menumbangkan Umno-BN pada PRU14 akan datang,” katanya kepada Sinar Harian.




INI CAKAP 

LAIN PULAK

Zuhdi: PAS sedia bergabung tubuh kerajaan campuran selepas PRU14

 | December 21, 2016
Zuhdi berkata, mereka akan membentuk gabungan dengan pakatan parti lain yang paling boleh berkompromi dan menghormati PAS.




KUALA LUMPUR: PAS bersedia membentuk gabungan dengan mana-mana pakatan parti selepas pilihan raya umum (PRU) akan datang untuk menubuhkan kerajaan campuran, kata Mohd Zuhdi Marzuki.
Pengarah Pusat Penyelidikan PAS itu yakin mereka mampu memainkan peranan itu memandangkan negara sedang menuju ke arah sistem kerajaan campuran (multi-party system), di mana tiada gabungan yang mampu membentuk kerajaan kukuh secara bersendirian.


KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

PUNDEK 

WAKRAK


---------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Satu sudah jadi MAT PAU

Lagi satu nak jadi BEWAK KARUNG JUNIOR

Biasa lah

Nampak gaya bukan semua dapat jengok KARUNG MAGIK

Ada MASYOOOOKKKKKKKKKKKK.....

Tanpa Nama berkata...



inilah politik matang yang dibawakan oleh tuan goru...

semoga istikomah dengan perjuangan mengkucar kacirkan barisan...

tak tahulah barisan siapa yang senget nanti...

Tanpa Nama berkata...

Ini bukan lidah bercabang. Ini pemikiran ada 2 cabang macam gunung daik. Ini bukan nak bersatu dengan bersatu dan bukan nak bersatu dengan umno. Ini saja nak menggelodak cara politik. Tapi manusia tetap manusia ada berbeza nafsu, ramai jugak memendam angan nak berjawatan, barulah nampak ada autoriti.

Tanpa Nama berkata...

bro..kalo seseorg yg sekejap kata itam sekejap kata putih ini biasanya macam org yg baru dpt harta karun atau berjaya dlm projek tarik duit..ketika dieramkan duit itu, ahli2 yg terbabit ada perubahan sikap yg pelik..sekejap alim sekejap meyetan..akhirnya duit yg ditarik atau harta karun itu cuma la daun2 kering yg disimpan dlm guni2 beras.lu tak caya lu tanya geng2 tarikat belah2 sabak bernam atau sungai besar.ini sama macam kes pas..nape sekejap kata itam sekejap kata putih, sb pas dah terima duit harta karun sebanyak rm90juta..maka makin flip flop atau kluk klak la beliau..nak lawan tp takut dgn bai`ah..tak pasal2 kena buat cina buta...tp najib bukan jual malaysia kat cina buta,najib jual malaysia kat china komunis...komunis ini bukan islam dan tidak bersunat..bahaya..tak caya tanya mufti..