.

Khamis, 22 Disember 2016

PARTI ISLAM MAKIN KUNT FUSE






PARTI INI

KLIM PARTI

ISLAM TAPI

JELAS MAKIN

KUNT FUSE

AKIBAT MAKAN

TAHIK DEDAK

Ulama PAS tidak tolak bentuk kerajaan campuran dengan BN
 | December 22, 2016
PAS bagaimanapun tidak akan membentuk kerajaan campuran dengan DAP dan Amanah kerana ia merupakan keputusan muktamad parti.






PETALING JAYA: Dewan Ulama PAS tidak menolak kemungkinan akan membentuk kerajaan campuran dengan mana-mana parti lain termasuk Barisan Nasional, asalkan parti Islam itu dihormati.
“Sekarang ini PAS bersendirian dan PAS hanya dengan Ikatan dalam blok ketiga pembangkang, jadi kalau keputusan pilihan raya umum nanti gabungan itu yang menguntungkan PAS, mungkin boleh bentuk kerajaan dengan parti lain,” kata ketua sayap tersebut,  Mahfodz Mohamad, kepada FMT.

DEWAN ULAMAK

KATA GABUNG

DEWAN FUTSAL

TAKNAK GABUNG

DEWAN MAKAN

TAK TAHU APA

DEWAN KULIAH

KATA PUKRAK

HAPRAAAAK

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bentuk, tak bentuk 7X. Kanfius betul lebai2 ni!

Tanpa Nama berkata...

LAHAP DEDAK KARUNG

Apa boleh buat

Nanti tak pakai Serban dah , tapi Tutup KARUNG saja

Trend orang kaya lah....

Kan tuh ALAMAK

652203 4423143 berkata...

Ciitt....porrahh!!!. Ada hati mau jadi menteri ka? Ularmak(Amma pamboo)punya wotak tarak bleh pakei ponya worang.chiitt.

Tanpa Nama berkata...

Dah jelas tu, depa tak tolak bergabung dgn BN. Apa tunggu lagi? PIS sudah jadi musuh yg nyata, PH sila susun strategi utk PRU, sudah2lah berunding dgn PIS, jgn buang masa.

Safwan_Mokhtar berkata...

Menyesal baca kenyataan bebal lebai

TUBELES berkata...

moral kambing..mengembekkk je keje...kulit ,daging dan tulang bukan kambing tu yg mamam..orang lain...taik kambing pun boleh dimakan...hehehehe