.

Rabu, 7 Disember 2016

PADAN MUKA NAJIB







INI BARU

BETUL

KERAJAAN

DENGAN

KERAJAAN


PANGGIL DUTA

TUNJUK MARAH

BUAT BANTAHAN



BUKAN BUAT

DEMO DG HADI

BUANG MASA

HADI SOTONG

KERING


YANG BUAT 

DEMO

TIM ANTI 

KERAJAAN


Myanmar panggil Duta Malaysia, kesal dengan PM

Menteri hal ehwal luar Myanmar U Kyaw Tin memanggil Duta Besar Malaysia Mohd Haniff Abd Rahman semalam bagi melahirkan rasa kesal ke atas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak kerana mengetuai perhimpunan solidariti Rohingya baru-baru ini.
U Kyaw Tin juga kecewa dengan kenyataan keras Najib yang menurutnya memetik dakwaan tidak disahkan dan tidak berasas terhadap kerajaan Myanmar, yang merupakan rakan negara anggota Asean.

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

PADAN MUKA




-------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yang ko sokong Myanmmar kenapa?..ko sami buddha ke ? Elok ko berambus ke sana...Org Islam di sini tak perlukan engko...ada paham..dah puluhan ribu pelarian Rohingnya lari.
Munkin dia lari sbb suka suka kot...

Tanpa Nama berkata...

Ada SAPUMAN kesah ?????

Enghe Phor Dhing Gheh

Ringgit jatuh lagi

Myanmar pun tak nak datang kerja

Nanti Bangla pun balik

Melayu dah lari ke LAUT BELA SOTONG

Cina CHINA yang gundi nanti....

Undi PAS

Ha ha ha ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

...bukan sokong tok sami tapi PM tak ikut protokol! Baca dengan mata-hati, ape la...

Tanpa Nama berkata...

najib jantan suwey..setiap apa yg dilakukan, gerenti suwey..yg terikut suwey ialah hadi..tak mungkin hadi tolak ajakan najib sb duit rm90juta dah masyuk..bak kata khairy, takpe la orang nak kata makan dedak, begtu la hadi, tak pe la org nak kata perpaduan walaupun dah berpadu, janji dedak rm90juta sudah masyukk perihal org asli, serah saja kpd allah..pandai2 la allah nak uruskan macam mana..kederat manusia ni terhad..

Tanpa Nama berkata...

woi manusia bodoh...engkau sapa suruh irg berambus...apa tanah air ini bapak engkau punya...haram jadah...engkau pun pendatang...selalu orang asal tanah air ini ditindas...engkau pendatang merompak macam bugis...pi mampoos lah anak hatam...

Tanpa Nama berkata...

Mate hati dah kelabu asap.... rupeny bodo betingkek-tingkek...

Tanpa Nama berkata...

Ala arbok botak akan buat bodo je..