.

Isnin, 19 Disember 2016

NEGARA AKAN HANCUR









APA MAKNA

BERITA INI?

APA MAKNA

KATA KATA

DAIM?

Masalah negara tak selesai selagi keyakinan rakyat merosot, kata Daim
 | December 18, 2016
Bagi mendepani rakyat, kejujuran adalah prinsip terbaik kerana kerajaan tidak akan mampu menyelesaikan masalah negara selagi wujud defisit keyakinan.





SHAH ALAM: Kerajaan perlu segera menangani ketidakyakinan rakyat kerana ia sudah berada pada tahap kronik, kata bekas menteri kewangan  Daim Zainuddin.
Beliau berkata, ia perlu diatasi segera kerana tanpa keyakinan dan sokongan rakyat, amat sukar bagi kerajaan menyelesaikan masalah lain terutama yang memberi kesan langsung kepada rakyat.
“Dalam mendepani rakyat, kejujuran adalah prinsip terbaik. Anda tidak akan dapat menyelesaikan masalah negara selagi wujud defisit keyakinan. (Penyelesaian masalah memerlukan) kerjasama erat antara yang memerintah dan yang diperintah,” katanya dalam rencana tulisannya yang diterbitkan akhbar The Edge pada 11 Disember.

MAKNANYA

SELAGI NAJIB

JADI PM 

NEGARA AKAN

HANCUR

EKONOMI KITA

AKAN RABAK

MAKNANYA

KALAU NAK

SELAMATKAN

MALAYSIA

NAJIB WAJIB

DISINGKIR

KENYATAAN

JELAS JUJUR

MASUK AKAL


---------------

5 ulasan:

lautmasin berkata...

Sirul ni, dah dijatuhkan hukuman gantung pun masih berbelit2 tak nak cerita perkara yg sebenar.

Tanpa Nama berkata...

woi bising tak boleh buat apa apa...najib ada billion...engkau ada apa? melayu suka billion tak suka muka engkau...asyik memghasut...baik duk diam diam nanti sampai pasong...kah kah kah... apa pun najib yang terbaik...anugerah Allah SWT...ingat tu selalu...selagi ingatan bilion ada sukar tipu rakyat...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Jgn bimbang tuan TT, segala kaedah al-Quran dan yg nabi ajar, serta buku2 politik mana sekalipun, telah ada gantinya.

Haji Hadi juga telah mengimani Rothchild, bukan saja Najib. Protokol2 Zionis adalah thorbaek utk mengawal mana2 masyarakat. Melayu dijual agamanya untuk mendapatkan stim pergi haji dan umrah. Stim beribadah, ini yg melayu kejar.

Pelik pulak gua bila TT mula mengimani Al-Quran. Ketakutan, kemiskinan dan penghapusan tuhan adalah trend memerintah oleh pemerintah kudus mutakhir ini.

Mahatma Gandhi telah lama menceritakannya. Segalanya menjadi tunggang langgang. Doktor memusnahkan kesihatan, peguan musnahkan keadilan, media musnahkan maklumat, agama memusnahkan jiwa. Mari enjoy dunia akhir zaman. Kuasa membunuh undang2.

Tanpa Nama berkata...

Tanda tanda HANCUR RABAK sudah melambak dah

Celik mata saja nampak DAJJAL

Tahun depan BANKRAP macam GREEK lah gaya nya

Hutang TRILION , rezab tak sampai 100 USD BILION

Merempat lah gaya nya

Melayu kan BODOH dudah tahu BEWAK di bela jugak....

Tanpa Nama berkata...

tu kata daim...cuba tanya tuan penasihat najib haji hadi kluk klak..pastinya hadi kluk klak akan mempertahankan dan mensucikan najib dari segala syak dan wasangka..hadi wajib buat kerja kerna wang rm90juta sudah masyukkk akaun...diam2,lama2 nanti org lupa la perihal wang rm90juta..hadi juga ada piring2 hitam koleksi dari ayat2 tuhan utk dimainkan dicorong2 masjid dan surau agar umat melayu islam jgn lupa akan bahaya liberal, syiah dan yg terkini wabak PAN..PAN itu lebih bahaya dari segalanya namun PANTAT itu ada nikmat dari syurga di dunia..kalo lama tak memantat juga bole mengakibatkan seseorg itu itu kluk klak atau hilang pertimbangan..