.

Ahad, 4 Disember 2016

MAKIN RAMAI TAK MAKAN NASI





LAGI CUNT PIUS
Nasi takde telor. Telor perlu untuk kekuatan. Sesiapa tidak memiliki telor tidak mampu melawan balik walaupun dalam kes suami vs. isteri. Sahabat confucius pernah meriwayatkan, dari pengikut confucius, berkata ia, roti yang bagus ialah roti telor. 

Roti murahan ialah roti kosong. Nasi tidak bagus ialah nasi kosong. Nasi minimum ialah nasi dan telor goreng dadar. 

Tapi kelebihan berganda terletak pada musafir yang mampu makan kentang lenyek bersama daging merah disertakan cendawan hitam bertatah caviar. on KENAPA MAKIN RAMAI TAK MAKAN NASI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/3/16


SILA LIHAT

SILA TONTON


--------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sapuman dan NASI nya bilyon bilyon MAGIK

Apa nak jadi sudah , bukan budak lagi pun

Malaikat Maut jerling jerling 70 kali se hari

SAPUMAN tak ambik pot betul

TERRER SAPUMAN nih....

Tanpa Nama berkata...

Cilaka hang

Kalao Nasi lemak gwa pada pasar malam ni tak laris jual.
Kepala But*h najib ni.
Mana ada logik umno tu nasi dan nasi tu umno yang ponya.

Tanpa Nama berkata...

Tengahari tadi aku makan berbutir butir nasi. Setiap kali aku nak suap, tidak pulak aku nampak ada cop logo umno atas mana-mana butir nasi tu. Atau nombor talipon najib ke. Dah tu kalau nasi itu dari beras siam impot, adakah umno telah rebadge/rebrand dari beras siam jadi beras umno, macam proton rebadge honda accord jadi proton perdana? Kalau orang sarawak makan nasi beras bario, adakah beras itu juga telah di rebrand dan di ambilalih jadi beras umno, walaupun dalam sarawak tiada umno? Beres ke ataupun berak ini punya cara najib berpikir pasal beras?

Tanpa Nama berkata...

Kalau kita mengaji, taulah nasi bagi kita adalah ruji. Jika kita tak mengkaji, sedarlah kita adalah rugi. Bila kita mengeji, taulah nasib bagi kita adalah caci. Bila kita memuji, taulah najib bagi kita adalah suci.
-Apa benda punya falsafah ni aku sendiri pun tak tau ye! Tapi boleh cuba try tanya kak ijat

Tanpa Nama berkata...

***umno = united melayu nasi organization***
Cisss! Kalau di sekolah dulu cikgu matematik aku ajar formula umno=nasi maka nasi=umno, dah pasti dengan 200% keyakinan diri yang aku sekarang ni dah masuk putih (masuk melayu = jadi orang melayu bukan masuk islam, maka masuk putih = jadi orang putih bukan masuk kristian). Sebabnya aku dah takkan makan nasi lagi dulu kini.dan selamanya. Tak pun mungkin aku yakin aku mengidap sakit bulimia, tiap hari makan nasi je muntah hijau