.

Rabu, 14 Disember 2016

LARI DARI KELANTAN




RAMAI LARI DARI NEGERI ISLAM
pemimpin pas ini memang layak sekali..perintah kelantan begitu apa yang nampak? pimpin terengganu apa yang nampak? pimpin kedah sepenggal apa yang dapat? retorik demi agama...hudud al quran hadith surah...

hakikatnya ramai muda mudi hijrah ke kl penang selangor cari kerja dan makan...time raya ramai balik...nak cari makan kena gi negeri lain kah kah kah...kalau pun pas menjadi presideng malaysia...apa akn jadi dgn raja sultan kerabat...adakah islam benarkan melutut menyembah cium tangan kaki....

kah kah kah cunt fuse...tepuk dada tanya sotong hadi...mana lebih penting...agama atau pulus???? dah nampak pulus mengatasi agama kah kah kah... on APA JENIS OTAK ORANG PAS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/12/16

--------------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Org pas ada otak..cuma x ada akal jer..

Tanpa Nama berkata...

jawapan...pilih satu dari:

-BUGHAH,

-SEWEL,

-CELUP

atau semua sekali!

Tanpa Nama berkata...

Rezeki x susah dlm Islam. Xdak rezeki, bermakna ko puasa la. Kalo xdak rezeki selama 10 tahun, ko posa la siang malam selama 10 tahun. Easy, easy..so easy.

Sbb tu ramai ostat2 PAS berperut boyot. Berperut boyot adalah status penting yang maha wajib bagi setiap ahli agama. Dicantikkan lagi dengan serban. Ini dikira AAA dlm melaksanakan sunnah nabi. Jika kurus keding, ostat itu amatlah ceroi.

Sama seperti orang2 tertinggi agama lain, semuanya berwajah hodoh dan berperut boyot ini bermaksud amat dikasihi Tuhan. Gamaknya Tuhan juga disini sama berperut boyot. Sebab itulah orang2 agama menjadikan berperut boyot ini wajib dilantik menjadi ulamak dan tok kutua.

Tanpa Nama berkata...

Orang Orang PAS kan BODOH SEMUA NYA

Dalam OTAK takut TUHAN

Dalan HATI takut MISKIN

Maka Pau Pau Pau lah gaya nya

Yang penting ADA MASYOOOOOKKKKKKKKK

ALAMAK moden kata nya

Kata nya jangan jadi AHOK tapi AHOK tak lahap DEDAK

Maka jadi lah BEWAK SERBAN , apa apa pun boleh LAHAP

noname berkata...

tepat skLi org igame byk yg boyot? dah Lah boyot berbini puLak mesti Lebih dari satu. aLasanye cume satu ..bikut sunah nabi. berpakaian,mkn minum sampaiLah berentot semuenye musti ikut sunah tp yg buat aku kanfius .. adekah nabi juge berperut boyot?