.

Sabtu, 10 Disember 2016

LANGKAH TEPAT DARI PAS








SETUJU

SOKONG

TEPAT BETUL

& STRATEJIK


PAS eyes Wan Azizah's Permatang Pauh seat for GE14



PAS is eyeing to contest in PKR president Dr Wan Azizah Wan Ismail's seat of Permatang Pauh, as well as the three state seats under the parliamentary constituency, according to a Sinar Harian report.
"We have a right to place candidates in all three state seats as well as the parliamentary seat as we no longer have relations with Pakatan Harapan in Penang," Permatang Pauh PAS information chief Jamsari Samad is quoted as saying.





INI YANG

DINANTI 

INI YANG

DITUNGGU


LEBIH BAIK

MUSUH JELAS

DARI MUSUH

MENYAMAR

YANG LEBIH

BAHAYA




-----------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah layu jadi lagi layu...dedak tak cukup...strategi 90 juta.... semua diatur bagus demi kekal kuasa kah kah kah... yang rugi melayu jadi haprak...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Mahathir kato pas ni confused.
Den kato pas ni blur tak ketentuan arah.
Hati jantung pikiran dio suku nak tegakkan hukum islam 100% takde kompromi strict serupa taliban afghan. Suku pulak rasa itu melampau sangat dalam malaysia yang berbilang ugama dan fahaman dan tak akan dapat sokongan majoriti waktu pilihanraya atau bukan pilihanraya, maka nak bersetubuh dengsn umno supaya masih dilihat pejuang ugama bila menasihatkan umno bila orang umno buat perkara kontroversi sedangkan masa sama boleh berselindung sebalik umno sepanjang persetubuhan lalu tak nsmpak lah sebagai ekstremis ugama. Suku lagi nak bersama pakatan sebab pakatan dilihat prospek paling menarik jiwa golongan cerdik dsn juga generssi muda dengan tema perjuangan yang diihat politically dan morally correct. Suku terakhir cuma berserah pada takdir, pada pandangan dan keputusan pimpinan, yang dilihat.terbaik kerana mereka ulamak belaka yang wajar dan perlu dihormati lebih wajar dari orang lain

Tanpa Nama berkata...

Aku sokong sangat2 pas letak calon di permatang pauh kalau calon pas tu ialah lebai hadi. Saja nak tengok lebai hadi tegolek dog.

Tanpa Nama berkata...

Apa agak nya ada dalam OTAK ORANG ORANG PAS masa zaman ini ????

Nak kata pemikiran ISLAM tak ada pulak nampak

Nak kata pemikiran MATERIALISTIK sudah nampak sikit gila pada DUNYA

Yang jelas tetap nampak BODOH walau pun ada rupa rupa BODOH

Yang nak di rebut kerusi WAN AZIZAH

Bukan nak per tahan kan Kerusi PAS yang ada sekarang ini

Nanti bila kalah PRU jadi menganggur pulak , anak bini tak kan tanggung makan minum....

Dah nganggur mula gila merempit pulak


Elok kalau ORANG ORANG PAS maaok TABIKA cuba belajar jadi manusia.....

Kasihan tengok nya semua

Gaya nya saja ARABIC , tapi OTAK UNTA....

azam berkata...

PAS dah mula runsing
Takut dikatakan lemah, sanggup ugut bertanding 3 penjuru di seluruh negara
Dulu cakap Allah akan tolong pangkah PAS
Bila tahu nak kalah, cuba sabotaj HARAPAN