.

Khamis, 29 Disember 2016

KAD JADI KAYA




BOTOL MINYAK KELAPA
Halaaaa itu pun kau nak megah. Baru dapat diskaun 1 produk. Hitu pun minyak kelapa je. Helo bro, sebulan berapa botol minyak kelapa lu selalu beli? 10? 100? 

Takdernyer bro, paling kuat pun lu kena beli 32 botol sebulan kalau lu guna sebotol sehari untuk lu pa chu cheng tiap hari. Kalau larat la. Jadi tak perlu megah la ngan penjimatan tak seberapa tu, tak dapat pun guna amaun tu beli cincin pinang kak mah malah tak cukup pun untuk beli enjin turbo kasi ganti enjin skuter lu. 

Kalau lu mao megah bangat, lu kena kasi up dulu lu punyer teknik ampu, teknik lipat, teknik tikam, teknik cantas dan teknik terajang dari tok guru persilatan kabupaten jowo negoro bupati bugis, macam gwa, baru dapat penjimatan berjuta-juta daripada kad ahli sifar-gst, diskaun untuk beribu jenis produk tempatan dan impot 

bukan setakat minyak kelapa bro, malah permit niaga, lesen hotel, deposit air, cukai pendapatan, dan bermacam jenis permit dan cukai semua pun diskaun atau dikecualikan. Tapi kalau lu capai tahap on KAD UNTUK BUAT RASUAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/29/16







----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KAD BODOH pun power jugak

Apa nak jadi dah orang Melayu nih

Lebih teruk dari ROHINGYA

Masha Allah