.

Ahad, 4 Disember 2016

JANGAN SEBAR FITNAH








DATUK SHEEIKH

HUSEEIN 

MYEEDIN


DILAPORKAN

TERBANG 

KE SWISS

UNTUK 

BERSALIN

KULIT AGAR

DILIHAT

LEBIH CERAH 

ADALAH BERITA

PALSU & FITNAH





---------------

4 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Kulit itam logam cam ni tak buleh buek apo dah .. kok nak puteh jugak kono tukar kopala lah .. den sarankan kopalo three stooges, janji omputih.

Tanpa Nama berkata...

Kesiannya.. beranak hitam legam mcm tongkol arang ni.. mmg tension siot kalo nak bersalin kulit mcm Michael Jackson. Kalo beranak asal albino dari orang tua berkulit hitam pun manyak susah jugak. Orang potong kaki tangan jual mcm Afrika sana pulak.

Jadi apa pilihan yg ada?? Jadi melayu la yg senang. Kalo terus mcm ni, ramai lagi gagak pun nak jadi merak Bang Isham ooi. Janji asal Penang atau minoriti dimana2 tempat di Mesia, beragama Islam kapitalis = boleh jadi melayu la.

kampong lad berkata...

orang melayu kulitnya warna brown (cokelat).

panglimo potaseh berkata...

Eik dah balik dah Si Hitam Logam ni .. semalam poey haghi ni dah balik .. tak do hospital Swiss yang nak torimo ko. Lagi pun itam logam ni bukan satu penyakit. Dah ditepek muko tu oleh tuhan warno itam tahap likat golap torimo jolah .. yang ponting hati yang itam tu boleh diputihkan. Cubo mintak air doa ponorang hati kek Dato Doktor Haji Ustaz Fazilah Kamsang. Alah RM4.50 jo sobotol kocik .. kau togok tigo botol sohari.