.

Sabtu, 3 Disember 2016

GUINESS STOUT BAIK UNTUK ANDA








NAMA NABI/RASUL
Idris tu nama NABI / RASUL ..nabi / rasul ke 2 selepas Adam on BERNIAT JAHAT?
Meir Amit
on 12/2/16



SYUKUR ADA NAMA MELAYU
Syukur aku. Tumpang bangga sebab akhirnya nama melayu terpahat di heineken yg selama ni hanya dimonopoli org nama cina dan omputih. Mudah2an akan ada produk halal dari heineken nanti. on BERNIAT JAHAT?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/2/16

GUINESS BAIK UNTUK ANDA
Kilang guiness bukankah di shah alam? Jadi argument towkey dia yaitu satu orang cina kapir harbi berbangsa malaysia, kalau beer dibenarkan untuk dibuat, diproses dan dikilang dalam negeri selangor yang pemerintahnya sultan yaitu ketua ugama islam negeri, yang juga satu2nya orang yang boleh membenar atau menidakkan mana2 ustaz untuk berceramah ugama di masjid2 dalam negeri yaitu diberi tauliah atau tidak oleh sultan yang sama, maka kenapa pulak tak boleh mengiklan, menjual, membeli, menghidang dan menghirup beer yang sama dalam negeri selangor itu? 

Kalau beer itu dibuat, diproses atau dikilang di luar selangor maka bolehlah secara parallel argument, beer itu kena ban dalam selangor, yaitu tidak bertauliah dalam selangor. Bila deris jadi pengerusi, pejabat dia dalam selangor juga. Tapi itu cerita berkait selangor la. Negeri bersultan lain tak tau lah beri tauliah atau ban, walaupun tak pernah pulak dengar sultan pahang atau sultan johor atau lain2 tak izinkan guiness atau heineken beer on BERNIAT JAHAT?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/2/16

HARAM KE HALAL
Idris tranformasi kan beer heineken dari haramm kpd halal. Kahkahkah on BERNIAT JAHAT?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/3/16

MANA JAIS - MANA JAKIM
Melayu Islam Kuntfius Mana si Jakim .. Mana si Jais .. Mana lagi si-bahalul yang se-waktu dengan nya. Kan dah kata ber-kali kali .. Nanti Melayu Kuntfius Manfius ..kakaka Silap silap terbeli air botol jenama Kalsberg .. Bukan Spielberg tapi Kalsberg ..kakaka Mintak Idris Jala tukar nama ..kakaka Kalao HotDog bolih di-tukar jadi sosej .. Idris Jala perlu tukar nama .. kakaka on BERNIAT JAHAT?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/2/16

DOLAH SLEEPY
idris jala ini sosok kristian.bilo doloh sleepy head naik ke takta lepas menang election dari raut wajahclean.di lantik sosok dris ni jadi penasihat mos..dengar khabar satu hari sleepy head beri senaskah kitab koran kepada dris untuk dihayati .

sleepy head tidah tau dris ni kristian..bilo penasihot sleepy berkata agama dris.terbeliak mata sleepy ...kasihan dari situ pun sleepy tak abangun samapi tikam dan ditunkan takta oleh mat monggol laki tuya on BERNIAT JAHAT?
Anonymous
on 12/2/16

PAK HAJI
knp nak sibuk pasal si dris ni... pak haji resmi kilang arak ok je... on BERNIAT JAHAT?
Anonymous
on 12/2/16



FAKWA FAKWI
bro tt..lu jgn lupa..ketika kes balak yg terkini, org2 pas kata arwah nik aziz pun pernah tidak melayan segala tuntutan dari orang2 asal ni tapi takda plak mana2 ngo, ngok2, parti amanah, parti dap, pencinta alam yg membantah nik aziz waima ada juga ahli2 pas yg kini jd amanah..kini apabila perkara yg sama dilakukan oleh pas kelate melalui tuang presiden ulama sedunia, hadi, nape semua kecoh nape semua membantah.nape nape..why???

ni sama kes dgn heineken ni..nanti ulama2 kata nape perlu kecoh2 nape perlu fuckwa fuckwi sedangkan pada ketika dulu arwah tun razak juga merasmikan kilang carlsberg di shah alam..tak caya, lu tunggu..i help you..you help me..duit balak dah cukup ke utk saman sarawak report..kalo semua balak ditebang di kelate, kita lihat apa org2 mude kelate buleh buat..paling cikai hanya buat donno dan sembang tepi jalan..jesteru..duit jualan babi kalo dizakatkan nescaya duit itu suci dan bole dibawa haji atau umrah..org asal, org miskin sesungguhnya tiada la syurga buat mu on BERNIAT JAHAT?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/2/16

KONTOL JALA
Tukar nama KONTOL JALA ada lah ter baik HEINEKEN tuh bunyi nama JAWA ada , nama TONGKOL pun ada bnyi "HANG NAK KAN" Bebudak Bahalol suka bebende nih kena pulak Mat Rempit , Mat Skodeng , Mat Lahap Bukan bebende baru lah Kalau pakai KONTOL JALA pasti bebudak tak minum lah , 

nak beli saja nampak KONTOL OMPUTEH yang KULOP lagi BACIN pulak mana ada basuh Muntah lah kalau nampak KONTOL JALA , tapi kalau HANG NAK KAN tengok beratur kat 7 Eleven tuh.... on BERNIAT JAHAT?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/2/16



----------------------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Kuasa besar dibelakang pembangkang adalah DAP. DAP ini jahat macam setan ada tonjet. Tengok apa jadi pada Melayu Islam Selangor dan P.Pinang .. mereka (penjilat UMNO je) dulu mewah dgn projek sekarang dah tak de projek .. Melayu dah jatuh miskin. Malah kilang Carlsberg juga terdapat di Selangor .. cilaka punya DAP.

Nasib baik Trengganu, UMNO pegang .. negeri ini punya banyak minyak .. saya ulang banyak minyak. Rakyat nya 90% Melayu hanya TERmisking je .. tapi kalau DAP perintah pasti jadi negeri TERpapa-kedana .. pasti DAP akan bina kilang Carslberg gantikan Air Ketum.

Tanpa Nama berkata...

Tranformasi idris sama dengan evolusi darwin. Contoh mudah. Nira kelapa halal. Dibiar peram sekian lama jadi beer haram mabuk. Diperam lagi akan bertukar jadi cuka masam halalan toyyiban. Itulah tranformasi idris. Jgn kata dia wat kerja haram. Ako lebih lebih aula kata dia haramjaddah. Kahkahkahkah

Bin Rahim berkata...

Entah. Tuhan wajibkan lantik pemimpin dari kalangan orang Islam tapi nampaknya orang kafir lagi baik kualiti pimpinannya.Konfius dekat sini.Kalau boleh nak biar aje pemimpin Islam buat apa paling baik boleh buat tapi macam makin jhnam je.Tak kan nak pilih orang kafir.Konfius juga dekat sini.